Dotrzyj do modułu zasilania i wyłącz go | Misja 7 - Jeden pocisk
Aktualizacja:
Dotrzyj do modułu zasilania i wyłącz go

Podążaj liniową ścieżką, rozglądając się po drodze za swego rodzaju gablotką, w której powinieneś odnaleźć mnóstwo zapasów. Po kilku chwilach dotrzesz do tunelu, dzięki któremu z powrotem powrócisz na powierzchnię.

Ruszaj śladami O'Neala i przygotuj się do pierwszego spotkania z wrogim pojazdem opancerzonym (powyższy screen). Nie próbuj atakować tej maszyny, bo nie zniszczysz jej nawet jeśli użyjesz materiałów wybuchowych. Na chwilę obecną musisz unikać ostrzału pojazdu opancerzonego, chowając się za zasłonami i przemieszczając się między innymi dzięki wykorzystaniu opcji biegu.

Nie kieruj się w stronę pojazdu opancerzonego, tylko skorzystaj z pokazanej na powyższym screenie bocznej ścieżki, w miarę możliwości trzymając się cały czas blisko O'Neala. Kontynuuj podróż, pamiętając o tym żeby umiejętnie korzystać z zasłon, nie pozostając zbyt długo w odsłoniętej pozycji.

Do pojazdu opancerzonego dołączą wkrótce wrodzy najemnicy i to oznacza oczywiście dodatkowe kłopoty. Staraj się eliminować wrogów zza zasłon, nie ryzykując w ten sposób tym, że jednocześnie znajdziesz się pod ciężkim ostrzałem ze strony maszyny. Pomagaj sobie też wykrywaczem ruchu, tak by łatwiej lokalizować żołnierzy. Kieruj się w stronę pokazanej na powyższym screenie dziury w płocie.

Skręć w prawo, przechodząc przez niewielki wąwóz. Zeskocz na niższy poziom i skręć w lewo. Zaatakujących przebywających na dole nowych wartowników, wykorzystując przewagę wysokości na swoją korzyść. Po ich wyeliminowaniu przejdź po lewym balkoniku, zeskocz na dół i pozbieraj pozostawione przez wrogów zapasy.
0
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Misja 7 - Jeden pocisk
- Przedostań się do stacji Weyland-Yutani, by uratować Bellę | Misja 7 - Jeden pocisk
- Uratuj Bellę | Misja 7 - Jeden pocisk | Aliens Colonial Marines
- Znajdź i uratuj pojmanego marine | Misja 7 - Jeden pocisk
- Dotrzyj do modułu zasilania i wyłącz go | Misja 7 - Jeden pocisk
- Zapędź transporter pod ładunek dźwigu | Misja 7 - Jeden pocisk
- Użyj dźwigu, żeby spuścić ładunek na transporter | Misja 7 - Jeden pocisk
- Dotrzyj do modułu zasilania i wyłącz go (2) | Misja 7 - Jeden pocisk
- Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie | Misja 7 - Jeden pocisk
- Wróć do sterowni modułu, żeby go wyłączyć | Misja 7 - Jeden pocisk
- Misja 7 - Jeden pocisk - Sekrety | Misja 7 - Jeden pocisk
- Misja 7 - Jeden pocisk
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
Komentarze czytelników
huloolo Junior
Ja czas emerytury spędzam na takich zabawach!Ceny gier w Polsce brane są z sufitu!! np.Andromeda 200zł a za rok 50zł!jak to nazwać?wyłudzanie kasy a jak nie idzie sprzedaż to wtedy cena spada do realnej!Czyli nie kupować w dniu wydania tylko poczekać z 2 lata i można nawet za 30 zł !
mastek18 Junior

Gra to crap, sojusznicy są tacy głupi jak nie wiem. Biegają wszędzie ale nie ma ich tam gdzie trzeba i trzeba samemu walczyć:/
kartofelek007 Pretorianin
Wbrew pozorom mi się całkiem ta gra podoba.Ma babole które czasami wnerwiają, ale bawię się przy niej całkiem ok.
Co do pytania Beheliare - klawisz B i wybór broni której chcesz używać
zanonimizowany879478 Junior
Ok, ja mam może głupie pytanie, ale czy da się zmienić w kampanii uzbrojenie inaczej, niż podnosząc legendarną broń? Szukałem wszędzie i opcji takiej nie znalazłem, a cały arsenał w menu kusi do użycia nie tylko w trybie rywalizacji...
MonAnaLiza Legionista
heh... poradnik do tego chłamu. Gratuluję samozaparcia! :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.