Scorched Earth (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
Aktualizacja:

Zmniejszamy się i odkrywamy trzy platformy wiszące w powietrzu. Przeskakujemy po nich uważając na płomienie wydobywające się z skalnych głów.

Niszczymy płaty miodu ładunkiem herbaty i pociągamy za łańcuch.

Wyskakujemy na pierwszą platformę i skręcamy w prawo. Za pomocą gejzerów z parą wskakujemy na kolejną planszę.
Na kolejnej planszy spotkamy kilka pszczółek samurajów. Po nich następuje walka z Daimyo Wasp. Król pszczelich samurajów jest odrobinę trudniejszy do zabicia, co wcale nie znaczy, że będziemy się z nim długo męczyć. Sposób jest prosty - unikamy jego ataków wirującą piką, a w momencie, gdy wznosi się w górę, kilkukrotnie strzelamy z młynka. Potem dopełniamy formalności atakując bądź nożem, bądź głową konia. Schemat powtarzamy kilkukrotnie, a przedstawiony sposób możemy zaobserwować na poniższym filmiku.

Nad brzegiem płynącego potoku, po lewej stronie w gąszczu bambusów znajdujemy kolejny świński ryjek, który zestrzeliwujemy.
![]() | ![]() |
Wchodzimy do świątyni. Skręcamy w prawo przed pomnikiem i niszczymy płat miodu - wciskamy przycisk.
![]() | ![]() |
Wskakujemy na windę znajdującą się naprzeciw - i zabieramy wspomnienie.

Przechodzimy obok pomnika i skręcamy w alejkę z bambusami.

Dochodzimy do końca alejki i zmniejszamy się - wówczas odkrywamy fruwający niewidzialny świński ryjek.

Jego zestrzelenie daje kolejny bonus - obok nas pojawia się butelka.
Wracamy na ścieżkę. Przeskakujemy po platformie na drugą stronę. Dochodzimy do planszy z kolejną układanką. Musimy również skompletować brakujące elementy. Pierwszy z nich leży tuż obok układanki.
![]() | ![]() |
By dostać drugi klocek, wchodzimy na małą półkę z ukrytą mysią dziurką. Wchodzimy przez tunel do jaskini i zdobywamy kolejną część.
![]() | ![]() |
Kolejny kawałek wymaga większego zaangażowania. Wyskakujemy w górę po trampolinie i niszczymy zaporą z miodu. Następnie zabijamy fruwającą pszczołę-samuraja i wciskamy przycisk znajdujący się pod wodospadem.

Wyskakujemy na górę po uruchomionej platformie i zabieramy klocek.
![]() | ![]() |
Ostatni fragment znajdujemy w niewielkiej jaskini po lewej stronie od zamkniętej bramy - niszczymy przeszkodę z plastrów miodu i podnosimy klocek.

Zabieramy się za układanie obrazka. Podobnie jak w poprzedniej układance, numerujemy klocki od 1 do 9, poczynając od umieszczonego w lewym górnym rogu i poruszając się poziomo. Układ ruchów jest następujący: 2 w dół, 3 w lewo, 6 w górę, 5 w prawo, 8 w górę, 9 w lewo.

Wychodzimy przez otwartą bramę. Skręcamy w lewo na skraju przepaści - za bambusami ukryta jest mysia dziurka.

W środku znajdujemy wspomnienie.
![]() | ![]() |
Korzystając z ruchomych platform i pary docieramy do starca.
0
- Alice: Madness Returns - poradnik do gry
- Alice: Madness Returns - opis przejścia - poradnik do gry
- Rozdział 3 - Oriental Grove
- Threeneedle Street | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Vale of Doom (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Vale of Doom (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scorched Earth (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scorched Earth (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Happy Times (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Monastery Shelf Valley (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Monastery Shelf Valley (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Trunk (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Trunk (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Dark Skies | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- West Peak Prison Village | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Hellish Hive (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Hellish Hive (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Destiny | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Peak Temple | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Rozdział 3 - Oriental Grove
- Alice: Madness Returns - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












