Trunk (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
Aktualizacja:
Trunk

Zostajemy poproszeni o zlikwidowanie przeszkody uniemożliwiającą dalszą podróż japońskim gąsienicom. Zanim jednak wykonamy zadanie, czeka nas potyczka z Insidious Ruin oraz Menacing Ruin.

Po walce patrzymy w górę - w powietrzu fruwa świński ryjek.

Modły naszych przyjaciół uruchamiają trampolinę w centralnej części placu. Dzięki niej szybko przedostajemy się na górę, i tam, korzystając z kolejnej trampoliny, ponownie udajemy się wzwyż góry.
![]() | ![]() |
Wchodzimy do salki pełnej Drifting Ruin - ich ostrzał będzie nam niestety bardzo uprzykrzał życie. Jak najszybciej przedostajemy się na drugą stronę i pociągamy za łańcuch. Musimy niestety ponownie przedzierać się przez jezioro lawy i wrócić na początek planszy.

Podążamy drogą pomiędzy kolejnymi porcelanowymi naczyniami z parą.
![]() | ![]() |
Zanim jednak wskoczymy na najwyżej zlokalizowaną platformę, udajemy się na małą półkę po prawej stronie - znajdziemy tam mysią dziurkę, a w środku wspomnienie.

Jak najszybciej wskakujemy na podwyższenie. Niszczymy zaporę uniemożliwiającą wydostanie się z jaskini kolejnej gąsienicy i wskakujemy na trampolinę, uciekając nękającym nas przeciwnikom.

Na jednej z półek znajdujemy jeszcze jedną sztukę Insidious Ruin i kupkę mazi wymieszanej z kośćmi. Zabijamy przeciwnika i likwidujemy stertę śmieci - wyskakujemy na górę po kolejnej trampolinie. Ostatni, niebieski grzybek, kończy nasz kłopoty z mazistym ostrzałem.

Trafiamy do fantastycznej scenerii górskich szczytów. Po wskoczeniu na trzeci wachlarz obracamy się w prawo - w oddali fruwa sobie świński ryjek, który zestrzeliwujemy. Idziemy w stronę majaczących w oddali po prawej wachlarzy - korzystamy z niewidzialnych platform.

Na ostatnim wachlarzu znajdujemy wspomnienie. Wracamy na główną ścieżkę.

Korzystając z dobrodziejstw pary przemieszczamy się w kierunku planszy umiejscowionej na skale.

Po wylądowaniu na gruncie od razu obracamy się w prawo - idziemy ścieżką w kierunku mysiej dziurki.
0
- Alice: Madness Returns - poradnik do gry
- Alice: Madness Returns - opis przejścia - poradnik do gry
- Rozdział 3 - Oriental Grove
- Threeneedle Street | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Vale of Doom (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Vale of Doom (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scorched Earth (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scorched Earth (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Happy Times (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Monastery Shelf Valley (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Monastery Shelf Valley (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Trunk (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Trunk (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Dark Skies | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- West Peak Prison Village | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Hellish Hive (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Hellish Hive (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Destiny | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Peak Temple | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Rozdział 3 - Oriental Grove
- Alice: Madness Returns - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




