Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns
Aktualizacja:
Rozdział 3 - Oriental Grove

1 - Vale of Doom - po zaciągnięciu się dymem wyskakujemy na górę.

2 - Vale of Doom - po zestrzelniu przełącznika zeskakujemy na plac i patrzymy w lewo.

3 - Scorched Earth - na dużym placu obracamy się za siebie.

4 - Scorched Earth - po walce z Daimyo Wasp, po prawej stronie w gąszczu bambusów.

5 - Scorched Earth - po przejściu przez alejkę z bambusami

6 - Scroll of Happy Times - po wyjściu z dwuwymiarowego etapu po lewej stronie za korytarzem.

7 - Monastery Shelf Valley - po zeskoczeniu ze zjeżdżalni, po prawej stronie.

8 - Trunk - w pierwszej sali nad głowami

9 - Trunk - na trzecim wachlarzu obracamy się w prawo.

10 - Hellish Hive - po ułożeniu obrazka, w rogu planszy z klatkami.

11 - Hellish Hive - po walce z Daimyo i Samurai Wasp nad głową nieopodal klatek.
0
- Alice: Madness Returns - poradnik do gry
- Alice: Madness Returns - sekrety - poradnik do gry
- Snouts - świńskie ryjki
- Rozdział 1 - Hatter's Domain (01-08) | Snouts - świńskie ryjki
- Rozdział 1 - Hatter's Domain (09-14) | Snouts - świńskie ryjki
- Rozdział 2 - Deluded Depths (01-08) | Snouts - świńskie ryjki
- Rozdział 2 - Deluded Depths (09-15) | Snouts - świńskie ryjki
- Rozdział 3 - Oriental Grove | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns
- Rozdział 4 - Queensland | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns
- Rozdział 5 - The Dollhouse | Snouts - świńskie ryjki | Alice Madness Returns
- Snouts - świńskie ryjki
- Alice: Madness Returns - sekrety - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.