Always Elevenses | Rozdział 1 - Hatter's Domain | Alice Madness Returns
Aktualizacja:
Always Elevenses

Wracamy na ścieżkę i docieramy do sporej platformy w szachownicę - tam po raz pierwszy zaatakuje nas Eyepot - czajniczek na blaszanych nóżkach. Sposób jego unieszkodliwienie zobaczycie na poniższym filmiku.

Schodzimy platformę niżej - tam czeka na nas kolejna walka z Eyepotem i dwoma sztukami Insidious Ruin.

Wspinamy się w górę - pokrętłem uruchamiamy mechanizm parowy i wychodzimy na podwyższenie. Na górze czekają nas te same potwory, lecz w podwójnej dawce.

Przechodzimy przez otwarte drzwi z szyldem "Lost & Found". Idziemy w miejsce przesłonięte płynącą z sufitu. Stajemy na przycisku z kowadełkiem i czekamy, aż winda zjedzie na sam dół. Szybko biegniemy i stajemy na niej, zanim odjedzie z powrotem na górę. Zeskakujemy na platformę niżej i wchodzimy do drugiego pomieszczenia. Przeskakujemy do naprzeciw leżącego korytarza. Dochodzimy do pomieszczenia z olbrzymimi rurami.

Przeciskamy się przez dziurę pod stalową bramą. Idziemy do końca ścieżki.
![]() | ![]() |
Kurczymy się i skaczemy po ujawnionych platformach. Zdobywamy kolejną butelkę i wracamy do pomieszczenia.
![]() | ![]() |
Stajemy na przycisku z kowadełkiem i szybko przechodzimy przez otwarte przejście. Przesuwamy dźwignię i wskakujemy przez otwartą bramę do kolejnego tunelu. Zjeżdżamy w dół po pochylni.

Trafiamy do niezbyt czystego pomieszczenia. Podnosimy tykającą nieopodal bombę zegarową - będzie nam teraz przydatna - m. in. do niszczenia ścian i przeszkód.

Okazję do wypróbowania bomby mamy już po chwili - klawiszem Q rzucamy ją w pobliże niepozornej zapory i detonujemy tym samym przyciskiem. Podobnie postępujemy już po chwili.

Niszczymy skrzynki znajdujące się po drugiej stronie i za pomocą trampoliny wskakujemy na górę.
![]() | ![]() |
Schodzimy w dół i rozbijamy skrzynki znajdujące się po lewej. Przechodzimy przez mysią dziurkę i zbieramy wspomnienie.

Wskakujemy po platformach w okolice drzwi, wciskamy klawisz C i przechodzimy przez nie.

Po przejściu przez drzwi lepiącą mazią i ogniem przywita nas cały zastęp Insidious Ruin. Pokonanie ich bez wydatnej pomocy jest ciężkie. Z odsieczą przychodzi tryb histerii - gdy zostaje nam bardzo mało życia, aktywujemy go wciskając klawisz Enter. Dzięki niemu nasze ruchy i uderzenia są szybsze, a zadawane przez przeciwników obrażenia mniejsze. Rozprawiamy się z całą bandą.

Nad przepaścią wciskamy klawisz T i wchodzimy w tryb celowania - strzelamy kilkukrotnie w znajdujący się naprzeciw przełącznik do momentu, w którym wskazówka nie wykona pełnego obrotu i tarcza nie zaświeci się na zielono. Przeskakujemy po opuszczonej platformie na drugą stronę.
0
- Alice: Madness Returns - poradnik do gry
- Alice: Madness Returns - opis przejścia - poradnik do gry
- Rozdział 1 - Hatter's Domain
- Houndsditch Home | Rozdział 1 - Hatter's Domain | Alice Madness Returns
- The Vale of Tears | Rozdział 1 - Hatter's Domain | Alice Madness Returns
- Slug with a shell | Rozdział 1 - Hatter's Domain | Alice Madness Returns
- The Crockery | Rozdział 1 - Hatter's Domain | Alice Madness Returns
- Hatter's Gate | Rozdział 1 - Hatter's Domain | Alice Madness Returns
- Always Elevenses | Rozdział 1 - Hatter's Domain | Alice Madness Returns
- About Face | Rozdział 1 - Hatter's Domain | Alice Madness Returns
- Cranking Up & Pressing Down (1) | Rozdział 1 - Hatter's Domain
- Cranking Up & Pressing Down (2) | Rozdział 1 - Hatter's Domain
- Smelling & Regurgitating (1) | Rozdział 1 - Hatter's Domain
- Smelling & Regurgitating (2) | Rozdział 1 - Hatter's Domain
- Assemblage (Or Destruction) | Rozdział 1 - Hatter's Domain
- Rozdział 1 - Hatter's Domain
- Alice: Madness Returns - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.