Hellish Hive (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
Aktualizacja:
Hellish Hive
![]() | ![]() |
Tym razem jednak - wyjątkowo - tunel rozdziela się na dwie odnogi. Idziemy najpierw prawą stroną. W komnacie znajdziemy butelkę.
![]() | ![]() |
Korzystając z korytarza po lewej dotrzemy do sporej jaskini. Wyskakujemy w górę korzystając z trampoliny na niewielkim podwyższeniu. Na wyższym poziomie znajdziemy przycisk, który otwiera bramę do komnaty, w której znajdziemy ostatni kawałek.

Po uruchomieniu mechanizmu szybciutko wyskakujemy na górę i zabieramy fragment.

Po raz kolejny układamy wizerunek ognistego węża. Ponownie numerujemy klocki od 1 do 9 i korzystamy z tego schematu: 2 w dół, 3 w lewo, 6 do góry, 5 w prawo, 8 w górę, 9 w lewo. Przechodzimy przez otwartą bramę.

Idziemy w górę kanionu, przeskakując po klatkach. Uważamy na pułapki owinięte pajęczyną. Likwidujemy na napotkanych na drodze pszczelich łuczników.

Przeskakujemy na platformę zlokalizowaną w samym narożniku i patrzymy w górę na skałę - tam znajdujemy świński ryjek.

Przeskakujemy po platformach uruchomionych dzięki zestrzeleniu ryjka.

W środku jaskini znajdujemy wspomnienie.

Wracamy się na półkę skalną ulokowaną pośrodku planszy i, korzystając z pary i ruchomych klatek, wskakujemy na górę. Tam przywita nas duet pszczół-samurajów.

Wychodzimy na górę po schodach do planszy z ogromną żabą na podeście. Zanim jednak zajmiemy się płazem, czeka nas wyczerpująca walka z Colossal Ruin i pszczołami.

Warto na początku zając się siedliskami czarnych owadów. Znajdziemy je po prawej od żaby oraz na półce skalnej w miejscu, gdzie znajduje się pomnik ryby.
![]() | ![]() |
Po lewej stronie od podestu, na którym siedzi żaba, znajdujemy zasłoniętą rozwaloną kolumną mysią dziurkę. Wchodzimy do ukrytej komnaty - w rogu znajdujemy butelkę.

Wyskakujemy dzięki trampolinie na górną półkę. Tam pociągamy za łańcuch uruchamiający zabawną reakcję - uderzenie w tarczę powoduje, że z przełyku żaby wydostaje się kamień niszczący leżącą naprzeciw skałę i otwierający nam dalszą drogę.
0
- Alice: Madness Returns - poradnik do gry
- Alice: Madness Returns - opis przejścia - poradnik do gry
- Rozdział 3 - Oriental Grove
- Threeneedle Street | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Vale of Doom (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Vale of Doom (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scorched Earth (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scorched Earth (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Happy Times (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Monastery Shelf Valley (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Monastery Shelf Valley (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Trunk (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Trunk (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Dark Skies | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- West Peak Prison Village | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Hellish Hive (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Hellish Hive (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Destiny | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Peak Temple | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Rozdział 3 - Oriental Grove
- Alice: Madness Returns - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






