Scorched Earth (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
Aktualizacja:
Scorched Earth
![]() | ![]() |
Skręcamy w prawo w kierunku schodów. Przeskakujemy na kolejną platformę i pociągamy za łańcuch.
![]() | ![]() |
Wskakujemy na platformę stojącą tuż obok - za skrzynkami znajdujemy butelkę.

Korzystając z ruchomych kolumn i pary przeskakujemy na kolejne podwyższenie.
![]() | ![]() |
Obracamy się w lewo i wskakujemy na poruszające się platformy. Wskakujemy na półkę z trzema słojami i zabieramy butelkę.

Za pomocą trampoliny wskakujemy na platformę.

Zeskakujemy na kolejną i obracamy się za siebie - znajdujemy tam świński ryjek.
![]() | ![]() |
Przeskakujemy po odblokowanej dzięki zbiciu ryjka ścieżce. Niszczymy przeszkodę zagradzającą drogę i wchodzimy do środka - znajdujemy tam wspomnienie.

Korzystając z fruwających platform wskakujemy na brzeg. Idziemy w prawo wzdłuż linii brzegowej.

Korzystając z pojawiających się na wodzie kładek przechodzimy w pobliże miejsca z mysią dziurką.

Wchodzimy do środka i znajdujemy wspomnienie. Wracamy na brzeg.

Wychodzimy na górę po schodach. Odkrywamy niewidzialną ścieżkę i idziemy do końca. Korzystając z pary wyskakujemy na górną półkę.

Odkrywamy kolejną niewidzialną ścieżkę i przechodzimy na drugą stronę.
![]() | ![]() |
Na planszy wypełnionej piaskiem skręcamy w prawo. Niszczymy zaporę utworzoną z płatów miodu - w środku jaskini znajdujemy wspomnienie.

Przechodzimy przez dwie kolejne bramki - aż dochodzimy do małego miasteczka. Tam zaczynają nas atakować Samurai Wasp - nieco zmutowane, azjatyckie pszczółki. Walka z nimi nie nastręcza większych trudności - musimy po prostu sprawić im łomot używając siły Hobby Horse.

Wychodzimy z miasteczka i wskakujemy na platformę pomiędzy jaskinią zablokowaną plastrami miodu a brzegiem urwiska. Strzelamy herbatą z Teapot Cannon i niszczymy blokadę. Pociągamy za łańcuch.
![]() | ![]() |
Wyskakujemy w górę, korzystając z pary. Likwidujemy kolejną grupkę pszczół-samurajów.
![]() | ![]() |
Schodzimy w dół po schodach. Przy brzegu urwiska odkrywamy mysią dziurkę - przechodzimy przez tunel i podnosimy wspomnienie.
0
- Alice: Madness Returns - poradnik do gry
- Alice: Madness Returns - opis przejścia - poradnik do gry
- Rozdział 3 - Oriental Grove
- Threeneedle Street | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Vale of Doom (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Vale of Doom (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scorched Earth (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scorched Earth (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Happy Times (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Monastery Shelf Valley (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Monastery Shelf Valley (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Trunk (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Trunk (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Dark Skies | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- West Peak Prison Village | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Hellish Hive (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Hellish Hive (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Scroll of Destiny | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Peak Temple | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns
- Rozdział 3 - Oriental Grove
- Alice: Madness Returns - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














