Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poniżej omówię zadania każdej z armii, wszystkie są realizowane równolegle.

Jak zwykle zalecam elastyczność - szczególnie, że Fobius dysponuje z początku miażdżącą przewagą i niektóre zgrupowań jego sił będą wymagały koncentracji więcej niż jednej armii.

Nim wejdziemy na teren Fobiusa trzeba rozproszyć czar rzucony przez Sahirę - Królestwo ognia za pomocą Zniesienia czaru. Potem to samo czynimy z czarem Fobiusa - Zaczarowanymi drogami.

Dodatkowo niezwykle przydatny będzie czar - Wiedza ziemii, pozwoli nam znacznie lepiej planować nasze posunięcia i kontrolować co czyni przeciwnik.

Armia I

Serce Imperium Fobiusa - cel I armii - Meandor, Imperium Fobijskie (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
Serce Imperium Fobiusa - cel I armii

Celem pierwszej armii jest Dios - stolica Fobiusa, leżąca na północnym wschodzie od twoich miast. Po drodze wzmacniamy ją atakując co tylko się da i staramy się nie kończyć bitwy bez dwóch zdominowanych jednostek.

Po osiągnięciu Dios konwertujemy je na nieumarłych (świetnie nadają się do obrony i mają armaty) i budujemy portal (o ile go nie ma). Okoliczne miasta (wszystkie cztery) palimy wypuszczając rajdy z Dios .

Potem rozbijamy lub przynajmniej staramy się osłabić siły, które Fobius będzie wysyłał w naszych okolicach - Meandor, Imperium Fobijskie (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Potem rozbijamy lub przynajmniej staramy się osłabić siły, które Fobius będzie wysyłał w naszych okolicach.

W razie potrzeby wzmacniamy miasto przez portal w jednym z naszych miast (prawdopodobnie stolicy).

Dios nie może paść - ale przygotujmy się, że Fobius może zgromadzić znaczne siły żeby je zdobyć. Powinniśmy unikać sytuacji gdy zostaniemy okrążeni przez armie nieprzyjaciela - w tej grze jak już wyżej pisałem opłaca się być agresywnym.

To najtrudniejsza część misji - ale dzięki naszym armiom w Dios Fobius zwiąże tu ogromne siły i na pozostałych frontach będzie nam dużo łatwiej operować.

Armia II

Nasza zachodnia flanka - Meandor, Imperium Fobijskie (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
Nasza zachodnia flanka

 

Jej zadanie to osłanianie naszej zachodniej flanki i neutralizowanie wszystkich armii, które wróg będzie tą drogą posyłał.

Gdy stworzymy już dostatecznie silne zgrupowanie sił możemy ruszać w kierunku Ilstador - i tam utworzyć drugie miasto garnizonowe - Meandor, Imperium Fobijskie (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Gdy stworzymy już dostatecznie silne zgrupowanie sił możemy ruszać w kierunku Ilstador - i tam utworzyć drugie miasto garnizonowe.

Gdy umocnimy się w mieście - atakujemy na południowo - zachodnie miasta i armie. Docelowo zadaniem tej armii jest zniszczenie Nomadów i ich władczyni - Sahiry.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2005-10-24
19:07

zanonimizowany158630 Legionista

👍

Nice
dobry poradnik
ale zawsze mógłbyć lepszy

Komentarz: zanonimizowany158630

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl