Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (2)
Aktualizacja:
Poniżej omówię zadania każdej z armii, wszystkie są realizowane równolegle.
Jak zwykle zalecam elastyczność - szczególnie, że Fobius dysponuje z początku miażdżącą przewagą i niektóre zgrupowań jego sił będą wymagały koncentracji więcej niż jednej armii.
Nim wejdziemy na teren Fobiusa trzeba rozproszyć czar rzucony przez Sahirę - Królestwo ognia za pomocą Zniesienia czaru. Potem to samo czynimy z czarem Fobiusa - Zaczarowanymi drogami.
Dodatkowo niezwykle przydatny będzie czar - Wiedza ziemii, pozwoli nam znacznie lepiej planować nasze posunięcia i kontrolować co czyni przeciwnik.
Armia I

Celem pierwszej armii jest Dios - stolica Fobiusa, leżąca na północnym wschodzie od twoich miast. Po drodze wzmacniamy ją atakując co tylko się da i staramy się nie kończyć bitwy bez dwóch zdominowanych jednostek.
Po osiągnięciu Dios konwertujemy je na nieumarłych (świetnie nadają się do obrony i mają armaty) i budujemy portal (o ile go nie ma). Okoliczne miasta (wszystkie cztery) palimy wypuszczając rajdy z Dios .
![]() | Potem rozbijamy lub przynajmniej staramy się osłabić siły, które Fobius będzie wysyłał w naszych okolicach. |
W razie potrzeby wzmacniamy miasto przez portal w jednym z naszych miast (prawdopodobnie stolicy).
Dios nie może paść - ale przygotujmy się, że Fobius może zgromadzić znaczne siły żeby je zdobyć. Powinniśmy unikać sytuacji gdy zostaniemy okrążeni przez armie nieprzyjaciela - w tej grze jak już wyżej pisałem opłaca się być agresywnym.
To najtrudniejsza część misji - ale dzięki naszym armiom w Dios Fobius zwiąże tu ogromne siły i na pozostałych frontach będzie nam dużo łatwiej operować.
Armia II

Jej zadanie to osłanianie naszej zachodniej flanki i neutralizowanie wszystkich armii, które wróg będzie tą drogą posyłał.
![]() | Gdy stworzymy już dostatecznie silne zgrupowanie sił możemy ruszać w kierunku Ilstador - i tam utworzyć drugie miasto garnizonowe. |
Gdy umocnimy się w mieście - atakujemy na południowo - zachodnie miasta i armie. Docelowo zadaniem tej armii jest zniszczenie Nomadów i ich władczyni - Sahiry.
0
- Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
- Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
- Age of Wonders Shadow Magic: Kampania
- Age of Wonders Shadow Magic: Kampania
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 1 - Julia, Fellwood
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 2 - Julia, Góra Abydor
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 3 - Julia, Bezpieczna Knieja
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 4 - Ke-nan, Róg Kesha
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 5 - Ke-nan, Oaza Drakara
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 6 - Ke-nan, Usta Amtara
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 7 - Meandor, Dżungla Umbura
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 8 - Meandor, Pola Urlandu
- Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (1)
- Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (2)
- Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (3)
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 10 - O'neron, Wschodnia Przełęcz
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 11 - O'neron, Świat Cieni
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 12 - O'neron, Góry Narodzin Słońca
- Age of Wonders Shadow Magic: Merlin, Ul (1)
- Age of Wonders Shadow Magic: Merlin, Ul (2)
- Age of Wonders Shadow Magic: Merlin, Ul (3)
- Age of Wonders Shadow Magic: Kampania
- Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany158630 Legionista
Nice
dobry poradnik
ale zawsze mógłbyć lepszy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


