Age of Wonders Shadow Magic: Misja 8 - Meandor, Pola Urlandu
Aktualizacja:
- Poziom trudności: średni.
- Cel: Zabij 6 wrogich bohaterów: Bowana, Cordiana, Karzena, Kaskara, Nieludh, Skrzydlaka.
Zgodnie z tradycją zaczynasz dysponując jednym miastem, jednym herosem i niewielkimi siłami.
![]() | Najpierw czarodzieja wstawiamy do naszego miasta, w mieście zaczynamy od budowy świątyni magii, a herosa i armie łączymy. Przed nami pierwszy z 6 wrogich herosów - ork. Walka jest prosta. |
Zostało nam pięciu wrogich bohaterów do zabicia.
Korzystamy z drzewa przyspieszenia i obchodzimy leżące na północy - chram i kryptę. Potem ruszamy naszą armią na wschód, odwiedzając po drodze strażnice i kopalnie. Niewiele dalej leży miasto Fobiusa - Linghton . Zajmujemy je jak również znajdujące się za nim dwie kuźnie.
Zdobyte miasto przerabiamy na mrocznych elfów i rozpoczynamy produkcję łuczników.
Zgadzamy się na propozycję pokoju a potem sojuszu ze strony Ambira. Dostajemy od niego herosa - miły i przydatny dodatek. Herosa Tsi Iri wysyłamy w kierunku naszych sił najlepiej nad wodą - tak aby uniknąć spotkania z siłami Fobiusa (i utraty herosa).
W tym czasie naszymi wojskami eksplorujemy okolice stolicy (loch, kolejne kopalnie i strażnice) - ale trzymamy się w obszarze naszego dominium.
Gdy zabezpieczymy teren ruszamy herosami wraz z silną armią na polowanie. Kierunek - północny wschód (drogą do gospody) - tam mamy do likwidacji drugiego z bohaterów - Skrzydlaka.
Teraz przed nami najbardziej ryzykowna cześć planu.
Dzielimy nasze siły na 3 części.
![]() | Jedna z nich (wzmacniana budowanymi w kolejnych turach łucznikami) broni Linghton , druga wzmocniona przywaniami (najlepszymi jakie mamy) - broni strażnicy obok drogi prowadzącej do gospody w której pokonaliśmy Skrzydlaka. |
Trzecia - to nasza główna armia. Dwóch herosów + to co zostało.
Tą grupą ruszamy przez przejście podziemne obok areny (na północ od naszej stolicy).
Naszymi siłami obronnymi unikajmy starcia z dużymi armiami, starajmy się niszczyć pojedyncze grupy wojsk. Pamiętaj, że dzięki cieniom w grupie twoje siły są niewidoczne - ułatwia to zabawę w kotka i myszkę. W chwilach gdy robi się gorąco - ratuj się czarami osłabiającymi wrogie wojsko lub je spowolniającymi.
W stolicy buduj wieże do III poziomu włącznie i iterpolator magii - zagwarantuje to że cały teren działań wojennych będzie w zasięgu twojej magii.
Gdy pozostałe dwie armie będą zabezpieczać nasz teren (najbardziej zagrożony jest kierunek północno-zachodni, ten ze strażnicą) herosi pobawią się w polowanie.
W podziemiach mamy do zdobycia dwa miasta. Do pierwszego dojdziemy idąc korytarzami na północny - wschód a potem na wschód. Palimy je. Jedziemy dalej. Kierunek południe. Po drodze mijamy chram śmierci - możemy go zająć (choć i tak pewnie nie na długo). Docieramy do drugiego miasta które też niszczymy. Wychodzimy z podziemi wyjściem nieopodal drugiego miasta.
![]() | Nasza główna armia jest pomiędzy dwiema obronnymi. Jeśli któraś z nich jest zagrożona zbliżającymi się siłami przeciwnika główna armia może ją wesprzeć. Potem zostawiamy niewielkie siły do obrony północnej flanki i ruszamy wszystkim co mamy na wschód - drogą przez most i później na północ - po drodze mijamy dwa miasta i dochodzimy do lochów. Tam mamy kolejnego bohatera Fobiusa do eksterminacji - Bowana. |
Miasta po drodze proponuje zdobywać i od razu palić (nie mamy czasu na zabawę w ich obronę).
Po zabiciu Bowana przed nami wyprawa do jamy smoka (tu się schował Kaskar) - leżącej na pólnocnym - wschodzie ziemi Ambira.
Pozostali bohaterowie powinni być już do te pory martwi - jeden z nich, ginie zazwyczaj sam, drugi Karzen - najprawdopodobniej zaatakuje nas w podziemiach gdy nasza armia herosów będzie tam robić porządek. Gdyby jednak jakoś do tego nie doszło - Cordian powinien być pod ziemią, a Karzen - w okolicach miasta Nomsberg .
Sugeruje skorzystania (o ile jesteśmy jego szczęśliwymi posiadaczami) z czaru ożywienie herosa - dołączy do nas jako nieumarły jeden z martwych bohaterów wroga. W następnej misji będzie bardzo pomocny.
Pokonanie ostatniego bohatera - Kaskara kończy misję.
0
- Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
- Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
- Age of Wonders Shadow Magic: Kampania
- Age of Wonders Shadow Magic: Kampania
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 1 - Julia, Fellwood
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 2 - Julia, Góra Abydor
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 3 - Julia, Bezpieczna Knieja
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 4 - Ke-nan, Róg Kesha
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 5 - Ke-nan, Oaza Drakara
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 6 - Ke-nan, Usta Amtara
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 7 - Meandor, Dżungla Umbura
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 8 - Meandor, Pola Urlandu
- Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (1)
- Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (2)
- Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (3)
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 10 - O'neron, Wschodnia Przełęcz
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 11 - O'neron, Świat Cieni
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 12 - O'neron, Góry Narodzin Słońca
- Age of Wonders Shadow Magic: Merlin, Ul (1)
- Age of Wonders Shadow Magic: Merlin, Ul (2)
- Age of Wonders Shadow Magic: Merlin, Ul (3)
- Age of Wonders Shadow Magic: Kampania
- Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany158630 Legionista
Nice
dobry poradnik
ale zawsze mógłbyć lepszy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



