Age of Wonders Shadow Magic: Magia
Aktualizacja:

Jak łatwo się zorientować, w grze, w której nasze alter ego jest czarodziejem, magia pełni dość ważna rolę. W kampanii każdy z magów jakim będziemy grali jest zdefiniowany, aczkolwiek możemy sobie go na swój sposób zmodyfikować przed 1 misją dla każdego z nich. Każda z 6 podstawowych szkół ma swoje zalety - wybór nie jest więc zbyt łatwy. Każdy mag dysponuje 6 miejscami, które możemy zapełnić dowolną kolekcją szkół magii - im więcej miejsca poświęcimy na znajomość danego rodzaju magii - tym więcej i tym potężniejsze czary będzie mag znał. Domyślnie stworzeni w kampanii czarodzieje znają przynajmniej dwie szkoły co odbiera im atut bycia specjalistami, ale z drugiej strony czyni magię którą dysponują bardziej różnorodną.
Poza 6 podstawowymi dziedzinami magii istnieje też 7 - tzw. magia kosmosu, której czary są dostępne dla każdego, jej wybierać więc nigdy nie musimy.
Konkretne czary jakie będziemy posiadać oczywiście różnią się w każdej misji - każdorazowo te które możemy wynaleźć są losowane z tych, które są dla nas potencjalnie dostępne. Jedynie czary magii kosmosu zawsze mogą być wszystkie wynalezione.
Szansa na uzyskanie tych z czarów których nie możemy wynaleźć są krypty magiczne, misje które zlecają nam duchy i inni magowie (choć wymiana z naszymi kolegami po fachu bywa kosztowna). Co ważne możemy w ten sposób zdobyć również czary z dziedzin magii których w ogóle nie posiadamy.
Po szczegółowy spis czarów odsyłam do instrukcji - nie ma moim zdaniem lepszych i gorszych szkół magii, wiele zależy od preferencji grającego i rasy jaką gra.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany158630 Legionista
Nice
dobry poradnik
ale zawsze mógłbyć lepszy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
