Age of Wonders Shadow Magic: Misja 4 - Ke-nan, Róg Kesha
Aktualizacja:
- Poziom trudności: normalny.
- Cel: Pokonać Sahirę.
Zaczynasz bardzo szczupłymi siłami i od razu musisz uciekać przed zbliżająca się armią orków. Przyłącza się też do ciebie heros i uzyskujesz pierwsze miasto.
Miasto zamieniasz w karawanę i droga na wschód. Zaczynasz rzucać czar - przyzwanie Afryta.
![]() | Obok miejsca gdzie łączą się trzy drogi stawiasz miasto a jednocześnie z wodza i oddziałów czekających w obozowisku tworzysz armię i rozbijasz orków. |
Wraz z Afrytem i herosem wracasz i ruszasz na południe od stolicy i zdobywasz dwa miasta nomadów - jedno należące do Sahiry (Nauta ) a drugie - neutralne (Vanyak ). To drugie zamieniasz w karawanę i ściągasz je bliżej w stronę swojej stolicy. Budujesz je przed wieżą leżącą na południe od stolicy.
Główną armią odwiedzasz znajdujący się nieopodal loch i ratujesz trzymanych w nim nizłoków. Uzyskujesz nie tylko dodatkowe oddziały ale i propozycje sojuszu od Marinusa (którą oczywiście przyjmujesz).
Odwiedzasz również sadzawkę obok - za jej pomocą zlokalizujesz dwa następne miasta nieprzyjaciela. Jedno z nich - to z wieżą maga i czarodziejem to stolica.
W Tatabanaya budujesz pioniera i wysyłasz go do ruin Garok leżących na południe od pierwotnego (zanim załadowałeś je na karawanę) położenia twojego miasta.
![]() | Turę po wydaniu pionierowi polecenia odbudowa budowli masz w pełni rozbudowane miasto z wieloma budynkami. Podobne postępujesz ze zrujnowanym miastem Annean - na wschód od twojej stolicy. |
Budujesz w Garok wodza a ze stolicy wysyłasz do niego słonia bojowego. Wzywasz Afryta i armią 3 jednostek ruszasz wzdłuż wybrzeża na południowy-wschód. W obozie płacisz za 3 jednostki tirgian i armią składającą się z 7 jednostek ruszasz do drugiego lochu - z orkami.
Po jego wyzwoleniu dostajesz kolejne 6 jednostek i możesz zawrzeć sojusz z czarodziejką orków.
Łączysz wszystkie posiadane armie i w jednej grupie ruszasz w kierunku stolicy - na południe.
Warto zostawić niewielki garnizon w Nauta - jeśli nieprzyjaciel wysyłałby jakieś jednostki na północ omijając nasze główne siły.
![]() | Po drodze zdobywasz jeszcze jedną niewielką osadę (Tadnay ) po drodze, przechodzisz przez most i dysponując przynajmniej dwiema pełnymi armiami bez większych trudności zdobywasz (szczególnie że stolica nie ma w ogóle murów!). |
Potem wysyłasz swoje siły w kierunku miasta (Azbarak ) leżącego na południe od stolicy i też je podbijasz.
W zasadzie teraz już nie da się przegrać. Szybko zajmujesz ostatnie miasto (Dak Harak ) nomadów - leżące obok teleportera, na północny-wschód od stolicy.
Zbierasz armie i przechodzisz przez teleport. Dalej idziesz droga na północ werbując po drodze jednostki neutralne.
Teraz proponuje się zatrzymać i podgonić nieco badania. W miastach budować można świątynie, świątynie magii, klasztory i sanktuaria. W naszej stolicy i byłej stolicy Sahiry budujemy kuźnię artefaktów i kujemy.
Możemy też równolegle rzucać czary na nasze jednostki - kroczenie w cieniu (przynajmniej na dwie pełne armie), ognistą aurę, magiczną broń, przyspieszenie ruchów - na te które chcemy wzmocnić dodatkowo.
Warto tez powymieniać się na czary z naszymi sojusznikami, może wykonać jakieś misje dla duchów (o ile się pojawią) - jednym słowem gromadzić siły na następny etap kampanii.
![]() | Gdy czekanie się nam znudzi lub zrobimy już wszystko co się da, przechodzimy przez portal i ruszamy na miasto Demonów Cienia. Przez teleporty w Świecie Cienia przechodzimy najpierw najsilniejszą armią (po drugiej stronie będzie towarzystwo). Potem zbieramy nasze siły dookoła miasta i atakujemy. |
0
- Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
- Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
- Age of Wonders Shadow Magic: Kampania
- Age of Wonders Shadow Magic: Kampania
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 1 - Julia, Fellwood
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 2 - Julia, Góra Abydor
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 3 - Julia, Bezpieczna Knieja
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 4 - Ke-nan, Róg Kesha
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 5 - Ke-nan, Oaza Drakara
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 6 - Ke-nan, Usta Amtara
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 7 - Meandor, Dżungla Umbura
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 8 - Meandor, Pola Urlandu
- Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (1)
- Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (2)
- Age of Wonders Shadow Magic: Meandor, Imperium Fobijskie (3)
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 10 - O'neron, Wschodnia Przełęcz
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 11 - O'neron, Świat Cieni
- Age of Wonders Shadow Magic: Misja 12 - O'neron, Góry Narodzin Słońca
- Age of Wonders Shadow Magic: Merlin, Ul (1)
- Age of Wonders Shadow Magic: Merlin, Ul (2)
- Age of Wonders Shadow Magic: Merlin, Ul (3)
- Age of Wonders Shadow Magic: Kampania
- Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany158630 Legionista
Nice
dobry poradnik
ale zawsze mógłbyć lepszy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




