Age of Wonders Shadow Magic: Merlin, Ul (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Od tego momentu etap może się rozwijać bardzo różnie. Niezależnie od sytuacji będziemy atakowani coraz silniejszymi oddziałami Wszechpożeracza - ok. setnej tury były to już oddziały składające się z 3 pełnych armii w których było po 12-14 Władców.

Naszą strategię wyznaczają trzy obszary działania:

Strategia obronna:

Rozbudowa podziemnego królestwa krasnoludów. Zaczynamy od trzech miast. Ok 50 tury powinniśmy mieć 6 miast połączonych drogami - i to wszystkie niedaleko od siebie. Mamy dwa fronty - południowy i północny - oba obok jaskiń z których będą atakować demony. Dwie duże zgrupowania (składające się pół na pół z władców run i z dział) - minimum po 2 pełne armie na każdym froncie (w sumie 4 pełne armie - to minimum!) + herosi. Odradzam inwestować magię w przyzwania - chyba że będziemy mieli jakieś jednostki 4 poziomu. Dużo lepiej zainwestować manę w czary zaklinające nasze jednostki. Każdy mistrz run powinien mieć minimum następujące czary: kamienna skóra, zaklęta broń, błogosławieństwo, czempion światłości. Działa powinny mieć czary: poszukiwacz i zaklęta broń.

Północna część naszego królestwa - 3 miasta, w tym nasza stolica. Zwracam uwagę na miasto frontowe - na samej północy. Zaraz będzie tam wielka bitwa. - Merlin, Ul (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
Północna część naszego królestwa - 3 miasta, w tym nasza stolica. Zwracam uwagę na miasto frontowe - na samej północy. Zaraz będzie tam wielka bitwa.
Południowa część naszego podziemnego królestwa - również 3 miasta. Miasto na południowym wschodzie to drugie miasto frontowe. - Merlin, Ul (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
Południowa część naszego podziemnego królestwa - również 3 miasta. Miasto na południowym wschodzie to drugie miasto frontowe.

Miasta specjalizujemy - dwa znajdujące się nieopodal jaskiń demonów - maksymalne mury, gildia mistrzów i tyle + docelowo sanktuarium. Dwa miasta na razie rozwijamy (cel budowa co 2 tury władców run) - do gildii czempionów, świątyni ładu. W miastach granicznych budujemy działa, w dwóch bardziej rozwiniętych - władców run.

Potem te dwa miasta rozwijamy - kierunku kuźni artefaktów i portali teleportacyjnych. Kuźnię wykorzystujemy we wiadomym celu, portal.

Wynajdujemy i wymieniamy się na wszystkie czary które mogą się nam przydać. W szczególności obok już wymienionych wcześniej dodam jeszcze:

  • święte światło (bardzo ważne!);
  • błoto (bardzo miło się komponuje z zastosowaniem dział);
  • ognista aureola (dla herosów);
  • uzdrowienie.

Rozwijamy umiejętności maga - wszystkie które uważamy za przydatne.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2005-10-24
19:07

zanonimizowany158630 Legionista

👍

Nice
dobry poradnik
ale zawsze mógłbyć lepszy

Komentarz: zanonimizowany158630

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl