Ubisoft ujawnił wymagania sprzętowe pecetowej wersji Assassin’s Creed: Syndicate. Do uruchomienia gry potrzeba co najmniej 6 GB RAM-u i 64-bitowego systemu operacyjnego.
Maciej Żulpo

Ubisoft na swoim oficjalnym blogu opublikował wymagania sprzętowe zmierzającego na pecety Assassin’s Creed: Syndicate. Wygląda na to, że do uruchomienia gry potrzebny będzie blaszak posiadający co najmniej 6 GB pamięci RAM i 64-bitowy system operacyjny (Windows 7 lub wyżej), co nie stanowi zbyt wielkiego zaskoczenia (podobny wymóg stawiała przed pecetowcami m.in. wcześniejsza odsłona serii – Assassin’s Creed: Unity). Zarówno minimalna, jak i zalecana specyfikacja nie powinny też przerazić graczy posiadających nawet nieco starszy sprzęt. Można zatem optymistycznie przypuszczać, że twórcy tym razem rzeczywiście przyłożyli się do optymalizacji najnowszej odsłony cyklu, a jej opóźnienie względem wersji konsolowych będzie uzasadnione.
Dodatkowo w grze pojawi się szereg ekskluzywnych dla kart Nvidii ustawień graficznych, jak TXAA (nvidiowski tryb wygładzania krawędzi), HBAO+ (czyli alternatywny wariant okluzji otoczenia), PCSS (zapewniający miękkie cienie) oraz wsparcie dla monitorów G-Sync.
Syndicate pozwoli także na rozwinięcie skrzydeł pecetom wyjątkowo potężnym, oferując wymagający sporej mocy obliczeniowej anty-aliasing MSAA, możliwość gry w konfiguracji wielomonitorowej, a także obsługę technologii Nvidia SLI i AMD CrossFire (wykorzystujących moc więcej niż jednej karty graficznej).
Assassin’s Creed: Syndicate na PC zadebiutuje 19 listopada – niecały miesiąc po premierze wersji konsolowych. W naszej recenzji Michał Chwistek przyznał produkcji notę 7/10, chwaląc klimat i poprawki w zakresie mechaniki, a krytykując zbytnią powtarzalność i kiepski scenariusz. Inne serwisy growe przygody Evie i Jacoba oceniały nieco wyżej, co prowadzi do wniosku, że Ubisoftowi udało się stworzyć satysfakcjonujący sequel, który bez wątpienia wzbudzi zainteresowanie pecetowych fanów serii. O ile, rzecz jasna, nie pojawią się popremierowe wpadki.
Więcej:Płacisz pełną cenę, ale to nie wystarcza? Ubisoft broni mikropłatności w Assassin's Creed: Shadows
GRYOnline
Gracze
Steam
2