Studia Avalanche i Expansive Worlds ujawniły theHunter: Call of the Wild. Będzie to kontynuacja gry theHunter z 2009 roku, która ukaże się w przyszłym roku na PC-tach. Wraz z nią, deweloperzy porzucą wykorzystany w poprzedniej części system free-to-play.
Kamil Zwijacz
Studio Expansive Worlds zapowiedziało grę theHunter: Call of the Wild – kontynuację wydanego w 2009 roku theHunter. Projekt ukaże się na PC-tach na początku przyszłego roku (dokładny termin nie jest jeszcze znany) i w ogólnych założeniach ma to być najlepszy symulator polowania. W odróżnieniu od wcześniejszej odsłony, tym razem nie będziemy mieć do czynienia z grą free-to-play, a ze zwykłą, płatną produkcją.
Rozgrywka sama w sobie nie ulegnie większym zmianom w stosunku do poprzedniczki, ale zostanie oczywiście jeszcze bardziej rozbudowana. Jednocześnie gra ma być przystępna dla osób dopiero rozpoczynających swoją przygodę z polowaniami, gdyż deweloperzy zatroszczą się o rozbudowany samouczek. Podczas zabawy trafimy do otwartego, liczącego ponad pięćdziesiąt mil kwadratowych świata, w którym będziemy bawić się zarówno w ramach rozbudowanego singleplayera, jak i multiplayera. W drugim przypadku mamy otrzymać rozmaite tryby przeznaczone do współpracy i współzawodnictwa, ale szczegółów nie zdradzono.

Gra powstaje przy użyciu technologii Apex, dzięki czemu doczekamy się szeregu atrakcji. Udostępniony obszar ma być nie tylko duży, ale i pełen szczegółów. Oczywiście nie zabraknie w nim wszelkiej maści żywych stworzeń – od insektów, przez ptaki, aż po jelenie i inne większe zwierzęta, które dodatkowo mają się realistycznie zachowywać. Ponadto możemy liczyć na system dynamicznej pogody, cykl dobowy, zaawansowaną balistykę i nie tylko.
Wraz z zapowiedzią produkcji dowiedzieliśmy się, że 6 grudnia wystartuje zamknięta beta, która potrwa przez trzy dni. Możecie się do niej zapisać w tym miejscu, a poniżej znajdziecie wymagania sprzętowe, które powinien spełniać Wasz komputer, jeżeli chcecie wziąć udział w testach.
GRYOnline
Gracze
Steam
6