Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 lutego 2014, 12:29

Zapowiedziano Strike Suit Zero: Director’s Cut na PC, XOne i PS4

Niezależne studio Born Ready Games zapowiedziało Strike Suit Zero: Director’s Cut – ulepszoną wersję wydanej w ubiegłym roku gry Strike Suit Zero. Reedycja trafi w marcu na konsole nowej generacji, a niedługo później również na pecety. Wydanie to będzie cechowało się ulepszoną oprawą graficzną, przemodelowaną kampanią i dodatkową zawartością.

Wydana w ubiegłym roku kosmiczna strzelanina Strike Suit Zero doczeka się nowej, ulepszonej wersji opatrzonej podtytułem Director’s Cut. Taką informację podali niedawno twórcy pierwowzoru, czyli niezależne studio Born Ready Games. Najistotniejszą nowością są docelowe platformy sprzętowe omawianej reedycji – ukaże się ona na konsolach nowej generacji (PlayStation 4, Xbox One) oraz na pecetach. W przypadku edycji przeznaczonej na urządzenia firm Sony i Microsoft premiera nastąpi w marcu bieżącego roku, a sugerowana cena wyniesie 19,99 dolarów (w przeliczeniu około 61 zł). Z kolei posiadaczom komputerów przyjdzie poczekać nieco dłużej – wersja pecetowa zadebiutuje w późniejszej części tegorocznej wiosny.

Strike Suit Zero może uchodzić za dwa w jednym – być gratką i dla fanów kosmicznych batalii za sterami myśliwców, i dla miłośników mechów. - Zapowiedziano Strike Suit Zero: Director’s Cut na PC, XOne i PS4 - wiadomość - 2014-02-20
Strike Suit Zero może uchodzić za dwa w jednym – być gratką i dla fanów kosmicznych batalii za sterami myśliwców, i dla miłośników mechów.

Biorąc pod uwagę, że gra ma zostać wypuszczona na konsole nowej generacji, należy spodziewać się przede wszystkim znacznie wyższej jakości oprawy graficznej. Deweloper obiecał poprawienie modeli statków kosmicznych, a także zwiększenie jakości tekstur i oświetlenia. Zmian doczeka się również kampania – twórcy zamierzają przebudować zwłaszcza jej początek w taki sposób, aby mijało mniej czasu, zanim gracz nareszcie będzie miał sposobność usiąść za sterami tytułowej maszyny Strike Suit. Ponadto Director’s Cut otrzyma paczkę misji Heroes of the Fleet oraz dodatkowe modele mecha (Marauder i Raptor).

Zapowiedziano Strike Suit Zero: Director’s Cut na PC, XOne i PS4 - ilustracja #3Strike Suit Zero zadebiutował 23 stycznia 2013 roku. Gra została stworzona przez niezależne studio Born Ready Games, a jej produkcję częściowo sfinansowano na Kickstarterze. Mamy tu do czynienia ze zręcznościową grą akcji w realiach science-fiction, w której wcielamy się w pilota tytułowego Strike Suita – hybrydę kosmicznego myśliwca i mecha – a naszym zadaniem jest odparcie inwazji zagrażającej Ziemi. Docelowymi platformami sprzętowymi pierwowzoru były pecety oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3.

Tytuł okazał się wcale niezły jak na „indyka”, jakkolwiek średnia jego ocen na serwisie Metacritic wyniosła 65 procent (dotyczy wersji PC). Zdania wśród krytyków są podzielone, lecz stosunkowo często można spotkać się z pochwałami pod adresem oldskulowej koncepcji rozgrywki i dynamicznej akcji, z kolei po stronie wad zazwyczaj wymieniano niezbyt intuicyjne sterowanie oraz pojawiającą się na dalszym etapie zabawy monotonię.

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

więcej