Jak informuje serwis MediaPost, firmy Microsoft oraz Nissan nawiązały współpracę, celem której jest promocja samochodowego giganta w produktach firmy z Redmont. Umowa ta działać będzie również w drugą stronę, w związku z czym Nissan sponsorować będzie m.in. imprezy związane z grami Microsoftu.
Maciej Myrcha
Jak informuje serwis MediaPost, firmy Microsoft oraz Nissan nawiązały współpracę, celem której jest promocja samochodowego giganta w produktach firmy z Redmont. Umowa ta działać będzie również w drugą stronę, w związku z czym Nissan sponsorować będzie m.in. imprezy związane z grami Microsoftu.
Tak więc już w najbliższym czasie możemy się spodziewać logo Nissana (oraz Infiniti, północnoamerykańskiego przedstawicielstwa firmy) w produktach przeznaczonych dla Windows Live, Windows Mobile, PDA czy też MSN i Xbox. Nissan natomiast będzie głównym sponsorem przeznaczonej dla Xboxa 360 gry Forza Motorsport 2 oraz turnieju z nią związanego, rozgrywanego za pośrednictwem Xbox Live, a także magazynu stworzonego wspólnie przez Infiniti oraz MSN.com i bloga pod nazwą Open for Design.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:To ostatnie poprawki do Windows 11 w 2025 roku, wśród nich tryb ciemny dla eksploratora plików