Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 4 listopada 2012, 12:42

autor: Adrian Werner

WRC 3 - test na notebooku ASUS R500V

Testujemy grę WRC 3 na notebooku ASUS R500V.

WRC 3 okazało się bardzo pozytywnym zaskoczeniem i wielkim skokiem jakościowym w stosunku do poprzednich dwóch odsłon. Sprawdźmy więc jak radzi sobie z tym tytułem słabszy z naszych notebooków.

Po dokładny opis gry odsyłamy do jej testu na notebooku ASUS G75V.

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Procesor: 2.4 GHz
Karta grafiki:  GeForce 8800 GT
Pamięć RAM: 1 GB

ZALECANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Procesor: Intel Core 2 Duo l
Karta grafiki: z 256 MB pamięci
Pamięć RAM: 2 GB (Windows XP ) / 3 GB (Windows Vista / 7 )


Jak widać wymagania gry nie szokują. Przypomnijmy, że wykorzystany przez nas w teście ASUS R500V ma procesor Intel Core i5 3210QM 2.5 GHz, 6 GB pamięci RAM i dedykowaną kartę grafiki NVIDIA GeForce GT 630M z 2 GB pamięci.

Ustawienia niskie, rozdzielczość 1366 x 768

WRC 3 oferuje bardzo skromne opcje konfiguracji grafiki. W praktyce efekty można jedynie włączyć i wyłączyć, bez żadnych stadiów pośrednich. Dlatego test rozpocząłem od ustawień niskich. Wyniki były doskonałe. Najniższą zanotowaną wartością było 59, wiec płynności gry nie dało się nic zarzucić.

Ustawienia wysokie, rozdzielczość 1366 x 768

Następnie przetestowałem wydajność przy ustawieniach wysokich. Darowałem sobie jedynie wygładzanie krawędzi. R500V ponownie nie zawiódł i generował cały czas grafikę przekraczającą 40 klatek na sekundę.

Podsumowanie

WRC 3 okazał się dobrze zoptymalizowaną grą i notebook ASUS R500V nie miał żadnych problemów z udźwignięciem nawet wysokich ustawień.W galerii podpiętej poniżej znajdziecie obrazek ilustrujący różnice pomiędzy niskimi i wysokimi ustawieniami graficznymi. 

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej