Niedawna premiera polskiego Witchfire we wczesnym dostępie spotkała się z ciepłym przyjęciem graczy. Deweloperzy ze studia The Astronauts aktywnie pracują nad rozwojem gry i bez przerwy planują kolejne poprawki.
20 września oficjalnie wystartował wczesny dostęp gry Witchfire od polskiego studia The Astronauts. Produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem ze strony graczy, których oceny poskutkowały notą 4,6/5 na platformie Epic Games Store.
Deweloperzy w niedawnym poście na platformie Twitter/X pochwalili się nadspodziewanie dobrą sprzedażą Witchfire, a także zapowiedzieli nieustające prace nad ulepszaniem gry.

Pomimo niedawnej premiery, twórcy ze studia The Astronauts zdążyli już wprowadzić do gry kilka istotnych aktualizacji, łatających błędy oraz poprawiających ogólne wrażenia z zabawy. Wśród najważniejszych zmian ostatniego tygodnia wspomnieć należy o m.in.:
Aktywna pielęgnacja i wsparcie debiutującego tytułu znalazły swoje odzwierciedlenie w zachęcających wynikach sprzedaży, które doczekały się wzmianki we wspomnianym we wstępie poście:
[…] biorąc pod uwagę status wczesnego dostępu, gra sprzedaje się lepiej, niż się spodziewaliśmy! I widzimy (słyszymy?), że poczta pantoflowa robi swoje. Dziękujemy. Dziękujemy za zakup Witchfire i powiedzenie o nim innym.
Deweloperzy nie spoczywają jednak na laurach, obiecując dalsze prace oraz zapowiadając kolejne łatki:
[…] Graliśmy w tę grę przez cały weekend… znowu – i określiliśmy kolejne kroki. Jeszcze dzisiaj wyjdzie kolejna łatka z kilkoma większymi zmianami i miłymi niespodziankami, a wiemy już, co chcemy dodać jutro – wiecie, jak to jest.
Dla przypomnienia: Witchfire dostępne jest aktualnie jedynie na platformie EGS, zaś za około rok tytuł ma trafić również do innych sklepów, takich jak np. Steam. Data ta tożsama może być z zakończeniem wczesnego dostępu i wydaniem pełnej wersji.
W dalszej perspektywie planowane jest również wypuszczenie gry na konsole.
Gracze
Steam
13

Autor: Adam Celarek
Grami interesuje się od najmłodszych lat. Absolwent filmoznawstwa i wiedzy o nowych mediach na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie obronił pracę z zakresu ludologii. Pracę w GRY-Online.pl rozpoczął na początku 2023 roku. W redakcji pełni rolę autora poradników. Entuzjasta RPG-ów, nietuzinkowych gier indie oraz kompetytywnych tytułów e-sportowych (głównie bijatyk oraz gier MOBA). Poza grami interesuje się także papierowymi grami fabularnymi oraz karciankami kolekcjonerskimi. Miłośnik oldskulowej technologii i stylu retro.