Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lipca 2025, 11:33

autor: Piotr Doroń

Twórcy symulatora życia inZOI zaradzili dwóm tajemniczym problemom

Deweloperom odpowiedzialnym za realistyczny symulator życia udało się rozwiązać tajemnicę znikających noworodków oraz Zoiów porzucających obowiązek pracy. Zaradzili temu w nowej aktualizacji.

Źródło fot. Krafton.
i

Twórcy symulatora życia inZOI wydali nową aktualizację (wersja 20250701.5443.W), która koncentruje się na naprawie krytycznych błędów w rozgrywce. Wśród najważniejszych poprawek znalazły się te dotyczące problemów z noworodkami oraz nieprawidłowym zachowaniem postaci niezależnych (NPC) w kontekście ich życia zawodowego.

Patch eliminuje błąd, w wyniku którego ciężarne postacie Zoi w niektórych zapisach nie mogły urodzić dziecka – w takich przypadkach stan ciąży zostanie zresetowany.

Naprawiono również problem, przez który nowo narodzone Zoi nie pojawiały się na liście rodziny po przeniesieniu ciężarnej matki do innego domu (poprawka działa w tylko na nowych save’ach). Dodatkowo skorygowano błąd powodujący, że twarze genetycznie generowanych noworodków wyglądały nienaturalnie.

Poza tym aktualizacja rozwiązuje problem, gdy postacie NPC nie chodziły do pracy po tym, jak gracz użył komendy przyspieszającej czas („timeSpeed”).

inZOI – zmiany w harmonogramie rozwoju narzędzi moderskich

Ponadto pod koniec czerwca poinformowano, że w planie działania dotyczącym rozwoju modów w inZOI zaszła istotna zmiana.

Mianowicie kolejna aktualizacja zawartości została przesunięta z września na październik. Ponadto postanowiono wyłączyć funkcję edytora UI, która była pierwotnie planowana dla tej aktualizacji.

Decyzja ta została podjęta w celu zapewnienia kompletności funkcji, lepszego dopasowania do ogólnego kierunku gry oraz spójniejszej jakości.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej