Twórcy Shadow Warrior 2 pracują obecnie nad trzema grami

W wywiadzie, który ukazał się na łamach serwisu WccfTech, prezes polskiego studia gier wideo Flying Wild Hog zdradził, że deweloperzy obecnie pracują nad trzema tytułami jednocześnie. Dwa z nich mają być produkcjami AAA i zostaną zapowiedziane jeszcze w tym roku.

Paweł Woźniak

Twórcy Shadow Warrior 2 zapowiedzą w tym roku dwie duże gry. - Twórcy Shadow Warrior 2 pracują obecnie nad trzema grami - wiadomość - 2020-02-24
Twórcy Shadow Warrior 2 zapowiedzą w tym roku dwie duże gry.
W SKRÓCIE:
  • polskie studio gier wideo Flying Wild Hog pracuje obecnie nad trzema tytułami;
  • dwa z nich będą pełnoprawnymi produkcjami AAA, które zostaną zapowiedziane jeszcze w tym roku;
  • na razie nie wiemy, czy trafią one na nową generację konsol;
  • studio rozważa także przeniesienie starszych produkcji na Nintendo Switch.

Na łamach serwisu WccfTech ukazał się obszerny wywiad z prezesem polskiego studia gier wideo Flying Wild Hog – Michałem Szustakiem. Został w nim poruszony ogólny temat branży (m.in. technologii VR, nowej generacji konsol czy też „grania w chmurze”), a także produkcji, nad którymi aktualnie pracują deweloperzy. Tym samym dowiedzieliśmy się, że obecnie studio tworzy trzy tytuły, z których aż dwa zostaną zapowiedziane jeszcze w tym roku. Oba mają być pełnoprawnymi produkcjami AAA.

Tak więc pracujemy nad dwoma tytułami w Warszawie przy pewnym wsparciu dodatkowych zespołów. Te ekipy pracują również nad naszym trzecim projektem.

Moim zdaniem, jeśli chodzi o te dwie pierwsze gry, to w końcu dostarczymy pełnoprawne tytuły AAA. Trzecia produkcja jest nieco mniejsza, ale nadal będzie to wysokiej jakości gra akcji, dostarczająca masy zabawy.

Szustak, zapytany o to, czy najbliższe produkcje trafią już na konsole nowej generacji, powiedział po prostu, że obecnie nie wolno mu o tym rozmawiać. Jednakże dodał później, iż nie wyklucza przeniesienia starszych gier na Nintendo Switch. Jest to na razie odległa wizja, ponieważ jej realizacja wymaga sporych nakładów pracy.

Dużo o tym myślę. Szczerze mówiąc. Największy problem, jaki mamy, to nasz silnik. Gdyby port był zrobiony przy pomocy Unreal Engine, to natychmiast byśmy go wydali, ale przeniesienie go na konsolę Nintendo Switch jest bardzo trudnym zadaniem. Tak że myślimy o tym, ale nie wiem, co będzie. Byłbym bardzo szczęśliwy mając wszystkie nasze gry na Switchu.

Ostatnią grą stworzoną przez Flying Wild Hog był Shadow Warrior 2, który miał premierę w 2016 roku. Od tamtego czasu deweloperzy nie zwalniali tempa, dzięki czemu kolejne produkcje są już w drodze. Warto przypomnieć, że w marcu zeszłego roku polskie studio zostało wykupione przez firmę Supernova Capital.

Podobało się?

32

Paweł Woźniak

Autor: Paweł Woźniak

Od 2019 roku związany z GRY-OnLine, gdzie zaczynał jako autor newsów, a obecnie jest jednym z redaktorów tvgry. Obecnie interesują go przede wszystkim gry RPG, soulslike i metroidvanie, ale sporą część gamingowego życia poświęcił też produkcjom sieciowym. W grach ceni sobie głównie rozbudowane mechaniki rozwoju postaci oraz swobodę w działaniu, a na omawiane tytuły stara się patrzeć z różnych perspektyw. Od 2023 roku prowadzi również swój kanał na YouTube.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2020-02-21
20:00

ddawdad Senator

ddawdad

Shadow Warrior 2 średnio mi się podobał (może jednak jak wrócę to wrażenia będą lepsze :P), ale czekam na te zapowiedzi. Ciekawe co tam przygotowują. :)

Komentarz: ddawdad
2020-02-21
20:04

Pan Dzikus Generał

Pan Dzikus

Deep Silver powinno im zlecić zrobienie Dead Island 2 ale nie zleciło i zmarnowali dobrą markę.

Komentarz: Pan Dzikus
2020-02-21
20:13

zanonimizowany768165 Legend

SW2 rewelka ale ilość zdrowia przeciwników srogo przesadzona. Nie ma to jak znaleźć ogromny miecz-piłę, ruszyć na wroga i przez minutę patrzeć jak pasek zdrowia mu się kurczy.
WH40k Space Marine był lepszy...

Komentarz: zanonimizowany768165
2020-02-21
22:29

toyminator Senator

No Shadow Warrior 3 na pewno. Chociaż dwójka sprawiała olbrzymią frajdę, to jednak wolałem jedynkę. W dwójce przeszkadzały mi elementy obrażeń jakie broń zadaje. Z jednej strony rozbudowało to walkę, a z drugiej jednak irytowało. W jedynce po prostu ciachało się kogo popadnie,nie trzeba było zmieniać broni . A niektóre większe potwory, tłukło się niemiłosiernie długo,nawet jeśli stosowało się odpowiednią broń. Chociaż tak pod koniec gry, i tak to nie miało znaczenia,bo sami byliśmy demonami zabijania :D

Komentarz: toyminator
2020-02-22
08:22

kAjtji Senator

kAjtji

Mam nadzieję, że jeżeli pracują nad Shadow Warriorem 3, to nie zrobią oni z niego looter shootera, jak z SW2.

Komentarz: kAjtji

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl