Twórcy PoE 2 ujawnili garść zmian w najnowszej aktualizacji. Patch 0.1.1c nieco obniży poziom trudności rozgrywki
Grinding Gear Games zapowiedziało nową aktualizację do Path of Exile 2. Wersja 0.1.1c wprowadzi opcję odrodzenia do kolejnych bossów, a także zagęści checkpointy na niektórych mapach.

Od momentu wydania dużej aktualizacji 0.1.1 do Path of Exile 2 minęło już trochę czasu, więc przyszła pora na zaprezentowanie kolejnych zmian, która zawitają do gry. Twórcy nie próżnowali i przygotowali kilka usprawnień, dzięki którym m.in. nieco łatwiej będzie nam się przechodziło mapy.
Path of Exile 2 – nowości w patchu 0.1.1c
Na początku zaznaczmy jednak, że nie otrzymaliśmy jeszcze pełnej listy zmian w łatce 0.1.1c, a jedynie ich przedsmak. Twórcy planują wypuścić aktualizację do końca tego tygodnia i wtedy też otrzymamy wszystkie szczegóły. Przejdźmy jednak do tego, co wiemy na chwilę obecną.
Wraz z patchem 0.1.1 deweloperzy dodali do gry opcję sześciokrotnego odrodzenia się przy bossie Arbiter of Ash, aby dać graczom możliwość nauki jego mechanik. Zapowiedziano wówczas, że z czasem to samo otrzymamy w przypadku innych bossów i długo nie trzeba było czekać. Od wersji 0.1.1c będziemy mogli odrodzić się maksymalnie 5 razy w walce z Olrothem oraz w obszarach Twisted Domain i Crux of Nothingness, zależnie od poziomu trudności.
Ponadto nieco łatwiejsze stanie się przechodzenie przez niektóre mapy, gdyż GGG postanowiło dodać więcej checkpointów oraz poprawić rozmieszczenie części tych już obecnych. Do tego do minimapy dodano ikony strongboxów, a te związane z mechanikami ligowymi nie będą już znikać, gdy się od nich za bardzo oddalimy. W ten sposób łatwiej będziemy mogli do nich wrócić.
Poza tymi nowościami ulepszono nieco miniony, które teraz będą mogły przeciskać się przez mniejsze szczeliny, a także usprawniono korzystanie z kontrolera. Otrzymaliśmy również krótką listę usuniętych błędów, wśród których wymienić można „potencjalne” pozbycie się awarii na systemach Windows 24H2, czy wyeliminowanie problemu z renderowaniem mapy Atlasu.
Niestety nie wiemy, czy aktualizacja wprowadzi zapowiedziane ostatnim razem Stash Taby (specjalne zakładki w skrzynce, które kupić można w sklepie gry) dedykowane mapom. Gracze nadal głośno domagają się ich w komentarzach, więc widać, że dla wielu osób jest to niezwykle ważna kwestia.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- patche i aktualizacje
- action RPG
- Grinding Gear Games
- PoE / Path of Exile (marka)
- hack'n'slash
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
Malaga Senator
clickbaitowy tytuł i ciemna masa bez czytania patchnotes powiela informacje o mitycznym "obniżaniu poziomu trudności".
Patchnotes słowem nie wspominają, że poziom trudności zostanie obniżony. Bossowie i ich mechaniki pozostają bez zmian.
Dodanych zostanie do 5 możliwości respawnu przy walce z bossem (słowo klucz "up to", dla tych co niuanse językowe nie są ich mocną stroną oznacza to, że w zależności od poziomu trudności ilość respawnów może być różna, ale nie większa niż 5).
Reszta zmian to usprawnienia w minimapie.
V4ko Junior
Dadgejmer to stan umyslu, a nie wyznacznik ze posiadasz rodzine. Czyli taki kuzwa gosc co nie ma czasu na gry, chce by devsi nerfili wszystko pod niego, a najlepiej zeby gra sama sie przechodzila.
Posiadanie rodziny nie jest zle. Nie denerwuj sie :p
Antygimb, nie prawda jest ze to przez dadgejmerow i casuali nerfia poe. To przez spolecznosc poe1. Zdziwiony? Zajrzyj na fora ggg. Niestety, community poe1 zawsze bylo cipkami i sie zesrali przez poziom trudnosci.
Pozdro
V4ko Junior
Czesc, dadgajmer to stan umyslu, a nie to ze posiadasz dzieci :) mimo to wywodzi sie od ludzi co "posiadaja" dzieci ale w praktyce nie jest to tym czym myslisz. Sam posiadam dzieci, a kocham soulsy i hardcorowy tryb gry. Pozdro.
passout Chorąży
A ty z fusów wróżysz, że tak łatwo wiesz kto jak żyje, bo frustrat z ciebie taki jakbyś to właśnie swoje życie opisywał.
Szlugi12 Senator

Jeszcze tydzień i sezon w Diablo 4 się znudzi to znowu poleci z dysku, to wtedy wrócę do PoE 2 i zagra się Rangerem może :P