Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 lutego 2016, 18:10

autor: Entelarmer

Total War: Warhammer z kolejną prezentacją rozgrywki

Firma Creative Assembly opublikowała kolejny zapis z rozgrywki z gry Total War: Warhammer. Ponownie pokazano bitwę orków, którzy tym razem zmierzyli się z oddziałami Bretonii.

Orkowa kawaleria nie powala szybkością, ale mocy jej nie brakuje. - Total War: Warhammer z kolejną prezentacją rozgrywki - wiadomość - 2016-03-01
Orkowa kawaleria nie powala szybkością, ale mocy jej nie brakuje.
Total War: Warhammer w skrócie:
  • Producent: Creative Assembly
  • Wydawca: Sega
  • Gatunek: Gra strategiczna
  • Platforma sprzętowa: PC
  • Data premiery: 28 kwietnia
  • Inne: pierwsza odsłona serii Total War w realiach fantasy, tj. z magią i potworami

Jeszcze 2 miesiące pozostały do premiery gry Total War: Warhammer – pierwszej odsłony kultowej strategicznej serii w klimatach fantasy na licencji popularnej gry bitewnej od firmy Games Workshop. Póki co jednak twórcy ze studia Creative Assembly postanowili nas uraczyć kolejną, dwunastominutową prezentacją rozgrywki. Tym razem zaprezentowano bitwę pomiędzy orkami i goblinami a rycerzami Bretonii, przy czym potyczka będzie stanowić część kampanii fabularnej Azhaga Rzeźnika, słynnego i nieco skłóconego ze sobą wodza orków. O tym ostatnim przekonujemy się w trakcie jednej z tzw. „przemów generalskich” (general’s speeches), które powrócą w misjach, choć raczej nie w zwykłych potyczkach. Weteranów serii powinno ucieszyć ponowne wprowadzenie trybu strzeżenia, dzięki któremu możliwe będzie nakazanie żołnierzom nie opuszczania pozycji w pogoni za wrogiem.

Na opublikowanym filmiku pokazano też działanie magii, a przy okazji rozwiano wątpliwości co do jej zbytniej mocy. Zaklęcia mają być użyteczne, ale nie będzie możliwe zabicie wroga jednym rzuconym czarem. Martwi natomiast, że oprawa graficzna wydaje się być nieco gorszej jakości niż na poprzednio ujawnionych materiałach, choć twórcy wyraźnie zaznaczyli, że gra wciąż znajduje się na etapie wczesnej bety. Część osób narzekała też na wielkość śladów strzał z łuków, ale na szczęście w grze pojawia się możliwość dostosowania rozmiarów tychże. Niejako przy okazji potwierdzono też, że jednostki latające będzie można atakować przy pomocy artylerii. Niestety, nie zaprezentowano bardziej zaawansowanych jednostek orków (które mogliśmy zobaczyć wcześniej) ani też bretońskich rycerzy.