Firma Square Enix zaprezentowała oficjalną pudełkową okładkę gry Tomb Raider, w wersji na konsole PlayStation 3, Xbox 360 oraz komputery PC. Użyta na niej grafika będzie wykorzystywana w trakcie kampanii promocyjnej tytułu, który zadebiutuje w sklepach na całym świecie 5 marca 2013 roku.
Michał Kułakowski
Square Enix przedstawiło graczom ostateczną wersję okładki gry Tomb Raider. Została ona zamieszczona na oficjalnej stronie tytułu oraz na jego facebookowym profilu. Zaprezentowana grafika zostanie także wykorzystana w kampanii reklamowej, promującej nadchodzący restart tej jednej z najbardziej znanych i ikonicznych serii w historii branży. Według twórców ze studia Crystal Dynamics, ilustracja na której zobaczymy Larę ma przedstawiać najważniejsze przymioty bohaterki, jej odwagę i zdeterminowanie. Poniżej możecie zobaczyć jak będą prezentować się pudełka z produkcją, w wersji na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a także komputery PC.
Premiera tytułu planowana jest na 5 marca przyszłego roku. Warto dodać, że gra zadebiutuje w tym samym czasie w naszym kraju. Rodzima edycja będzie dostępna w polskiej wersji językowej, zawierającej pełny aktorski dubbing.
Zapowiedziany w grudniu 2010 roku Tomb Raider jest oczekiwanym przez graczy restartem cyklu, którego formuła wypaliła się całkowicie pod koniec ubiegłej dekady. W nowej odsłonie Tomb Raidera poznajemy jeszcze niedoświadczoną i nieopierzoną bohaterkę, której statek rozbija się na tropikalnej wyspie na Oceanie Spokojnym. Na miejscu będzie musiała walczyć o przetrwanie, mierząc się wieloma niebezpieczeństwami i to nie tylko tymi związanymi z głodem czy nieubłaganą naturą.
Więcej:Square Enix ogłosiło powrót uwielbianej serii spin-offów Final Fantasy. Zobaczcie pierwszy zwiastun
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0