Nawet Wiedźmin 4 nie dał rady Grand Theft Auto VI w rywalizacji o statuetkę dla najbardziej wyczekiwanej gry. Twórca gry przyjął to jednak z klasą.
Nagrody przyznane minionej nocy podczas The Game Awards 2025 nie ograniczyły się tylko do wydanych już gier. Wręczono bowiem również statuetkę dla najbardziej wyczekiwanych produkcji.
Jednym z nominowanych tytułów był Wiedźmin 4, ale ostatecznie polska superprodukcja przegrała Grand Theft Auto VI. Sebastian Kalemba, pełniący rolę reżysera przy pierwszej z tych produkcji przyjął tę porażkę z klasą.
Gratulacje dla GTA 6 za zwycięstwo w kategorii „Najbardziej oczekiwana gra” podczas TGA 2025. To był zaszczyt widzieć Wiedźmina 4 wśród tak znakomitych nominowanych produkcji — 007 First Light, Wolverine i Resident Evil Requiem — i osobiście nie mogę się doczekać, aby zagrać we wszystkie te gry.
Dziękujemy wszystkim, którzy głosowali, oraz wszystkim, którzy nie mogą się doczekać premiery Wiedźmina 4. Ciężko pracujemy, aby stworzyć najlepszą możliwą grę.
Sebastian Kalemba był na gali i wykorzystał tę okazję do zrobienia sobie zdjęcia z Daniel Vávrą ze studia Warhorse i Toddem Howardem z Bethesdy.
Przypomnijmy, że to nie pierwsza tego typu porażka Wiedźmina 4 w starciu z Grand Theft Auto VI. Gra studia Rockstar Games wygrała również tę samą nagrodę na gali Golden Joystick Awards 2025.
Według najnowszych informacji GTA 6 zadebiutuje na rynku 19 listopada 2026 roku, a na Wiedźmina 4 poczekamy co najmniej do 2027 roku.
Więcej:To była fatalna końcówka TGA 2025. Taka zapowiedź na finał, to jak żadna zapowiedź
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.