Do zespołu Wiedźmina 4 dołączył weteran Larian Studios, który dbał o pikanterię tych scen w Baldur's Gate 3

Felix Pedulla z Larian Studios to kolejny weteran RPG, który pomoże studiu CD Projekt Red stworzyć Wiedźmina 4.

Jakub Błażewicz

Komentarze

Do zespołu Wiedźmina 4 dołączył weteran Larian Studios, który dbał o pikanterię tych scen w Baldur's Gate 3, źródło grafiki: Grupa CD Projekt..
Do zespołu Wiedźmina 4 dołączył weteran Larian Studios, który dbał o pikanterię tych scen w Baldur's Gate 3 Źródło: Grupa CD Projekt..

Weteran Larian Studios zasilił zespół tworzący Wiedźmina 4.

Po zrekrutowaniu Karela Kolmanna z Warhorse Studios (Kingdom Come: Deliverance) studio CD Projekt Red przygarnęło kolejnego twórcę doświadczonego w grach RPG. Tym razem padło na Felixa Pedullę, który w zespole odpowiedzialnym za Baldur’s Gate 3 pełnił rolę starszego projektanta przerywników filmowych i taką samą rolę objął w ekipie pracującej nad nowym Wiedźminem.

Deweloper przekazał tę informację we wpisie opublikowanym w serwisie LinkedIn. W tymże napomknął również o zamianie „kości do gry Baldur’s Gate” na „polską stal”. Jeśli to nie jest wystarczającą wskazówką, projektant dodał też tag „#Witcher4”, co rozwiewa wszelkie wątpliwości co do jego nowego projektu.

Oprócz ponad 6 lat spędzonych w studiu Larian Pedulla ma też na swoim koncie pracę w Cryteku, jak również dla niemieckiego Telekomu (w ramach nieistniającego już portalu o grach Gamesload) oraz jako freelancer. I tak, to m.in. jemu zawdzięczamy, ekhm, pamiętne sceny miłosne z Baldur’s Gate 3. (Kto ma wątpliwości, niech sprawdzi filmowy pokaz przygotowany przez samego projektanta).

  1. Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
  2. „Niemożliwe wcześniej rzeczy stały się możliwe”. Omawiamy tajniki dema Wiedźmina 4 z jego twórcami
8.9

GRYOnline

8.3

Gracze

9.7

Steam

9.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Chińska karta graficzna odpaliła Black Myth: Wukong w niewielu ponad 30 klatkach z ray tracingiem

Następny
Chińska karta graficzna odpaliła Black Myth: Wukong w niewielu ponad 30 klatkach z ray tracingiem

Legenda branży skasowała swój wymarzony projekt. RPG z otwartym światem przegrało z „okropnymi ofertami” wydawców

Poprzedni
Legenda branży skasowała swój wymarzony projekt. RPG z otwartym światem przegrało z „okropnymi ofertami” wydawców

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl