Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

reklamy Najnowsze wiadomości i informacje

Google wycofuje się z blokady adblocków

Aquma, 18 lutego 2019, 12:45

Koncern Google postanowił wycofać się ze zmian w silniku Chromium – technologii napędzającej przeglądarkę Chrome – które uniemożliwiłyby korzystanie z rozszerzeń blokujących reklamy.

Spotify zacznie bez ostrzeżenia dawać bany za blokowanie reklam

Adrian Werner, 9 lutego 2019, 09:04

Spotify zmieni wkrótce sposób traktowania użytkowników blokujących reklamy. Firma zamierza bez ostrzeżenia dawać bany na konta, na których wykryte zostaną ad blockery.

Najlepsze reklamy z Super Bowl LIII (m.in. Pepsi, Microsoft i Hyundai)

AlexB, 4 lutego 2019, 16:25

Podczas Super Bowl LIII fani futbolu amerykańskiego po raz kolejny mogli obejrzeć mnóstwo interesujących i nietypowych reklam. Zaprezentowały się takie marki jak Pepsi, Microsoft, Hyundai czy Colgate.

Jeff Bridges powraca jako The Dude Lebowski, na razie w zajawce [Aktualizacja]

AlexB, 29 stycznia 2019, 10:00

Na swoim oficjalnym koncie na Twitterze aktor Jeff Bridges opublikował krótką zajawkę, w której ponownie wciela się w postać Jeffreya „The Dude” Lebowskiego. Więcej zostanie ujawnione 3 lutego. Nie wiemy na razie, czy będzie to zapowiedź kontynuacji kultowego filmu Big Lebowski, czy też reklama z okazji Super Bowl.

Google Chrome prawdopodobnie uniemożliwi blokowanie reklam

aadamus, 24 stycznia 2019, 13:26

Google szykuje się do ukrócenia praktyk związanych z blokowaniem reklam (używaniem wtyczek typu AdBlock). Najpopularniejsza obecnie przeglądarka prawdopodobnie doczeka się modyfikacji silnika, na którym pracuje – Chromium. Jedną z najważniejszych zmian będzie ograniczenie działania zewnętrznych rozszerzeń blokujących treści.

O.S.T.R. promuje polskie czołgi i mapy w World of Tanks

Serek, 29 sierpnia 2018, 11:45

Łódzki raper Adam Ostrowski, szerzej znany jako O.S.T.R., we współpracy z zespołem Żywiołak nagrał piosenkę promującą polskie czołgi i mapy w World of Tanks. Utwór powstał na bazie oficjalnej ścieżki dźwiękowej do gry.

Trzeci sezon Stranger Things ze stylizowanym spotem reklamowym

Jiker, 17 lipca 2018, 14:10

Starcourt Mall to nowe centrum handlowe w Hawkins. W trzecim sezonie Stranger Things zlokalizowane w nim sklepy odwiedzi wielu bohaterów najpopularniejszego serialu Netfliksa. Zobacz najnowszy spot reklamowy kolejnej serii.

Google zakazuje reklam związanych z kryptowalutami

AlexB, 15 marca 2018, 11:25

Firma Google ogłosiła, że w czerwcu z każdego z systemów reklamowych z nią powiązanych znikną wszystkie promocje dotyczące rynku kryptowalut. W konsekwencji ceny wirtualnych pieniędzy poleciały w dół. Tyczy się to zwłaszcza Bitcoina, którego wartość spadła do najniższego poziomu w tym miesiącu.

Najlepsze reklamy z Super Bowl LII (Pepsi, Amazon, Tide)

jgrzegorz, 5 lutego 2018, 15:10

Za nami 52. finał Super Bowl. Największe wydarzenie sportowe w USA śledziło przed telewizorami 111 milionów osób. Koszt półminutowego spotu – 5 mln dolarów. Na taki wydatek mogli sobie pozwolić tylko najwięksi, czyli, w tym roku, m.in. Pepsi, Amazon czy Dodge. Przedstawiamy najlepsze reklamy telewizyjne znanych marek.

Z GRYOnline.pl znika najbardziej nielubiana forma reklamy

Góral, 10 stycznia 2018, 16:31

By uczynić naszą stronę bardziej przyjazną dla czytelników, postanowiliśmy zrezygnować z najbardziej nielubianej formy reklamy – ogłoszeń zasłaniających całą stronę.

Wieści ze świata (PUBG, CCP Games, PlatinumGames) 29/12/2017

Movis, 29 grudnia 2017, 13:17

Dziś piszemy o reklamowym plagiacie firmy Microsoft związanym z PUBG, tajemniczym projekcie MMO od twórców EVE Online i samodzielnych planach wydawniczych studia PlatinumGames, twórców Bayonetty. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Playerunknown's Battlegrounds - nowe wyniki sprzedaży, reklamy w grze i słabe recenzje na Steamie

Góral, 1 października 2017, 17:25

Twórcy Playerunknown's Battlegrounds mają kolejne powody do zadowolenia, gdyż gra rozeszła się już w 13 milionach egzemplarzy. Z drugiej strony w ostatnich dniach na Steamie pojawiły się tysiące negatywnych opinii, wywołane najpewniej reklamami w chińskiej wersji produkcji. Ponadto Bluehole Studios wydzieliło ze swoich struktur komórkę PUBG Corp., dedykowaną rozwijaniu tej gry.

Super Bowl LI - zwiastuny i spoty reklamowe (Transformers: The Last Knight, Baywatch, Logan, Strażnicy Galaktyki vol. 2)

Gameplay, 6 lutego 2017, 13:55

Finał Super Bowl LI już za nami. Zwycięstwo drużyny New England Patriots okraszone zostało nie tylko występem Lady Gagi, ale też rozmaitymi spotami reklamowymi, w tym zwiastunami głośnych filmów kinowych.

Bourne, Batman, Kapitan Ameryka i Pokemony - spoty reklamowe z Super Bowl

Gameplay, 8 lutego 2016, 13:53

50., jubileuszowy Super Bowl dobiegł końca. Jedno z najbardziej medialnych wydarzeń w Stanach Zjednoczonych przyciągnęło miliony widzów i dziesiątki reklamodawców. Ci ostatni płacili za 30-sekundowy spot 5 milionów dolarów. Kto skusił się na taki wydatek?

YouTube - 40% subskrybentów PewDiePie blokuje reklamy

Góral, 31 października 2015, 11:49

Popularny youtuber PewDiePie wyjawił, że aż 40% jego subskrybentów korzysta z programów blokujących reklamy. Jego zdaniem jest to jeden z głównych powodów uruchomienia przez Google płatnego YouTube Red.

YouTube – co zaoferuje płatna wersja?

luckie, 22 lipca 2015, 10:50

Już wkrótce YouTube zaproponuje użytkownikom płatną subskrypcję dającą dostęp do ekskluzywnych treści i wielu wygodnych rozwiązań. Co konkretnie oferować ma VIP-owska wersja YouTube'a? I co pozostanie darmowe?

YouTube bez reklam – nadchodzi nowa, płatna usługa

Luc, 9 kwietnia 2015, 09:59

Google planuje wprowadzić kolejną usługę do swojej oferty. Tym razem ma ona dotyczyć likwidacji reklam podczas oglądanych materiałów wideo w serwisie YouTube. Płatna subskrypcja nie ma jeszcze ustalonej, oficjalnej ceny, ale ma trafić na rynek do końca tego roku.

Microsoft chce nagradzać za oglądanie telewizji

Olek, 25 maja 2013, 14:53

Gigant z Redmond nie przestaje zaskakiwać. Jeśli komuś mało telewizyjnych funkcji w zapowiedzianej niedawno konsoli Xbox One, to Microsoft ma w zanadrzu jeszcze jeden pomysł – system nagród i osiągnięć przyznawanych widzom za oglądanie programów i reklam.