Star Wars: Commander – LucasArts rzuca wyzwanie Clash of Clans

Studio LucasArts zapowiedziało Star Wars: Commander, czyli mobilną strategię wzorowaną na rozwiązaniach znanych z popularnego Clash of Clans.

Adrian Werner

Ogromna popularność mobilnej strategii Clash of Clans nie słabnie, więc co rusz pojawiają się kolejni deweloperzy próbujący podbić serca miłośników tego typu produkcji. Do długiej już listy tych firm dołączyło właśnie studio LucasArts, zapowiadając grę Star Wars: Commander.

Zgodnie z tytułem, produkcja osadzona jest w realiach Gwiezdnych Wojen, a akcja toczyć się w ma w trakcie pierwszej trylogii filmowej. Całość opowie więc o konflikcie Imperium z Rebelią i te dwie strony dostępne tutaj będą jako grywalne frakcje. Każda z nich posiadać ma odmienne technologie, jednostki i budynki. Podczas kampanii będziemy mogli też odwiedzić spory zestaw różnorodnych planet i walczyć u boku znanych z ekranu bohaterów.

Pod względem rozgrywki Star Wars: Commander nie będzie odbiegało od standardów gatunku. Zajmiemy się więc przede wszystkim rozbudową bazy. Konieczne będzie gromadzenie surowców, stawianie budynków oraz prowadzenie badań nad nowymi technologiami. Kluczową rolę odegra właściwe zaplanowanie struktur obronnych, zarówno w formie murów, jak i wieżyczek strażniczych, tak aby możliwe było odpieranie ataków wrogich armii.

Jednocześnie zajmiemy się także szkoleniem własnego wojska, które następnie wykorzystamy do przeprowadzania inwazji na obce bazy, kontrolowane przez sztuczną inteligencję lub innych graczy. Nie zabraknie oczywiście również systemu rozwoju armii.

Star Wars: Commander wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Gra zmierza na urządzenia mobilne z systemami iOS, Android oraz Windows Phone. Obecnie trwają otwarte testy na Australijskim App Store, a reszta świata ma dołączyć do zabaw jeszcze przed końcem lata.

Star Wars: Commander

Star Wars: Commander

PC Mobile
po premierze

Data wydania: 23 sierpnia 2014

Informacje o Grze
4.7

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Divinity: Grzech Pierworodny - edytor oraz mod Cow Simulator 2014

Następny
Divinity: Grzech Pierworodny - edytor oraz mod Cow Simulator 2014

World of Warcraft: Warlords of Draenor – zaproszenia do testów beta trafiają do pierwszych graczy

Poprzedni
World of Warcraft: Warlords of Draenor – zaproszenia do testów beta trafiają do pierwszych graczy

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl