Studio DICE ujawniło plany odnośnie darmowych i płatnych dodatków do Star Wars: Battlefront. W ich ramach otrzymamy m.in. mapy zlokalizowane na terenach Gwiazdy Śmierci i Miasta w Chmurach, sporo nowych strojów oraz możliwość tworzenia meczów prywatnych.

Kilka dni temu na kanale YouTube brazylijskiego oddziału firmy Electronic Arts przez pomyłkę pojawił się filmik pokazujący dodatkową zawartość i nowe opcje, jakie mają zostać wprowadzone wkrótce do Star Wars: Battlefront. Teraz wydawca postanowił uciąć wszystkie spekulacje i wypuścił szczegółowe informacje na temat tego, czego możemy się spodziewać po nadchodzących dodatkach do tej gry.
Najpierw omówiono darmową zawartość, która będzie dostępna dla wszystkich posiadaczy gry. Dzisiaj Star Wars: Battlefront zostanie wzbogacone o następujące nowe elementy i zmiany:
Zdradzono również plany dotyczące darmowej dodatkowej zawartości, która ma sie ukazać w najbliższych miesiącach. W lutym do gry dodana zostanie nowa misja typu Przetrwanie na Hoth oraz nowa mapa do gry wieloosobowej zlokalizowana na tej lodowej planecie, przeznaczona do zabawy w trybach Atak AT-AT, Supremacja, Eskadra i Punkt zwrotny. Ponadto w ostatni z tych trybów będzie można w przyszłym miesiącu zagrać na wszystkich mapach przeznaczonych obecnie do Ataku AT-AT i Supremacji.
Z kolei w marcu dostaniemy nową mapę zlokalizowaną na planecie Endor i obsługującą tryby Atak AT-AT, Supremacja oraz Punkt zwrotny. Ponadto udostępniona zostanie dodatkowa mapa trybu Przetrwanie na Tatooine oraz związane z Endorem alternatywne stroje dla księżniczki Lei Organy.
Ponadto studio DICE podało konkrety odnośnie planowanych płatnych dodatków DLC:
Każdy z tych dodatków będzie można kupić samodzielnie lub też nabyć je wszystkie razem w ramach przepustki sezonowej.
Przypomnijmy, że Star Wars: Battlefront trafiło do sprzedaży 19 listopada 2015 roku, w wersjach na pecety oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. W naszym kraju produkcja ukazała się w edycji zlokalizowanej kinowo, a więc z polskimi napisami.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.