Studio DICE potwierdziło, że Star Wars: Battlefront nie będzie oferowało opcji rozgrywania prywatnych meczów. Deweloper nie wyklucza jednak wprowadzenia takiej opcji w przyszłości. Oznacza to, że po premierze tytułu z przyjaciółmi zmierzymy się na razie jedynie w publicznych grach.
Michał Kułakowski
Do premiery Star Wars: Battlefront został niecały miesiąc. Szwedzkie studio DICE odpowiada więc na coraz więcej konkretnych pytań dotyczących rozgrywki, przedstawiając dostępne tryby zabawy, a także informując o opcjach, których nie znajdziemy w grze, takich jak dedykowany głosowy czat na PC. W odpowiedzi na pytanie jednego z fanów na Twitterze, deweloperzy ogłosili oficjalnie, że Star Wars: Battlefront nie będzie oferować możliwości organizowania prywatnych meczów. Oznacza to, że właściciele tytułu nie zagrają na własnych zasadach w towarzystwie znajomych. Jedyną dostępną opcją zabawy będą bowiem wyłącznie publiczne rozgrywki.
Co prawda, gracze mogą tworzyć 8-osobowe drużyny, jednak takie rozwiązanie nie wystarczy, by bawić się w zaufanym towarzystwie na największych mapach i w 40-osobowym trybie gry. Rozwiązanie tego problemu utrudnia także brak przeglądarki serwerów oraz wbudowany system matchmakingu. DICE nie wyklucza jednak, że w przyszłości może wprowadzić opcje prywatnych meczów, ale na razie niczego nie obiecuje i nie planuje w tej kwestii. Precedens w tej kwestii jednak już istnieje. Prywatne rozgrywki zostały wprowadzone do gry Titanfall, którą również opublikowało Electronic Arts, wraz z jedną z jej popremierowych poprawek.
Star Wars: Battlefront zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Polska premiera zaplanowana została na 19 listopada tego roku. Tytuł zaoferuje kilka trybów rozgrywek wieloosobowych i jak zapewniają twórcy nie uświadczymy w nim żadnych mikrotransakcji. Zawartość gry będzie w ciągu kolejnych miesięcy rozszerzana o darmowe DLC oraz płatne dodatki, które wchodzić będą w skład zapowiedzianej dziś przepustki sezonowej.
Więcej:Tak będzie wyglądać świąteczna wersja mapy w Battlefield 6. Gracze czują klimat The Division
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic