Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Axel Springer Press Release 10 października 2003, 15:50

Skoki narciarskie 2004 – graficzna rewolucja

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Nowa symulacja skoków narciarskich korzysta z najnowszych zdobyczy technologicznych w dziedzinie grafiki komputerowej.

Twórcy Skoków narciarskich 2004 stworzyli grafikę Skoków 2004 całkowicie od nowa. Aby zapewnić miłośnikom tego sportu najwyższej jakości doznania wizualne, wykorzystano zaawansowany program graficzny RenderWare w najnowszej wersji 3.6. Wiodący światowi twórcy gier również korzystają z tej platformy. Renderware użyto między innymi do stworzenia takich przebojów jak GTA: Vice City, dwóch pierwszych części konsolowej serii piłkarskiej Pro Evolution Soccer, a obecnie korzystają z niego autorzy Broken Sword: The Sleeping Dragon i The Movies.

Skoki narciarskie 2004 w pełni korzystają z możliwości, jakie zapewnia RenderWare. Znakomite efekty świetlne, ślady po nartach pozostające w śniegu, doskonałej jakości tekstury pokrywające zawodników oraz elementy tła - to wszystko już wkrótce zachwyci miłośników skoków.

Autorzy gry przetworzyli ogromną ilość materiału filmowego i zdjęciowego wykonanego podczas zawodów w poprzednim sezonie. Długi i żmudny proces zaowocował uzyskaniem znakomitych, fotorealistycznych tekstów (przez kilka dni fotografowano tylko ubiór skoczka: kombinezon i osprzęt). Animacje zawodników również powstały na bazie nagrań autentycznych zawodników, dzięki czemu gra oferuje całkowicie nową jakość wizualną.

Skoki narciarskie 2004 ukażą się jeszcze w tym roku w serii Dobra GRA, jak zawsze w rewelacyjnej cenie 19,90 zł!

Skoki narciarskie 2004 – graficzna rewolucja - ilustracja #1
Skoki narciarskie 2004 – graficzna rewolucja - ilustracja #2
Skoki narciarskie 2004 – graficzna rewolucja - ilustracja #3