Skoki narciarskie 2004 – graficzna rewolucja
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Nowa symulacja skoków narciarskich korzysta z najnowszych zdobyczy technologicznych w dziedzinie grafiki komputerowej.
Twórcy Skoków narciarskich 2004 stworzyli grafikę Skoków 2004 całkowicie od nowa. Aby zapewnić miłośnikom tego sportu najwyższej jakości doznania wizualne, wykorzystano zaawansowany program graficzny RenderWare w najnowszej wersji 3.6. Wiodący światowi twórcy gier również korzystają z tej platformy. Renderware użyto między innymi do stworzenia takich przebojów jak GTA: Vice City, dwóch pierwszych części konsolowej serii piłkarskiej Pro Evolution Soccer, a obecnie korzystają z niego autorzy Broken Sword: The Sleeping Dragon i The Movies.
Skoki narciarskie 2004 w pełni korzystają z możliwości, jakie zapewnia RenderWare. Znakomite efekty świetlne, ślady po nartach pozostające w śniegu, doskonałej jakości tekstury pokrywające zawodników oraz elementy tła - to wszystko już wkrótce zachwyci miłośników skoków.
Autorzy gry przetworzyli ogromną ilość materiału filmowego i zdjęciowego wykonanego podczas zawodów w poprzednim sezonie. Długi i żmudny proces zaowocował uzyskaniem znakomitych, fotorealistycznych tekstów (przez kilka dni fotografowano tylko ubiór skoczka: kombinezon i osprzęt). Animacje zawodników również powstały na bazie nagrań autentycznych zawodników, dzięki czemu gra oferuje całkowicie nową jakość wizualną.
Skoki narciarskie 2004 ukażą się jeszcze w tym roku w serii Dobra GRA, jak zawsze w rewelacyjnej cenie 19,90 zł!