Studio Rare ujawniło bardzo szczegółowe wymagania sprzętowe Sea of Thieves, podając aż sześć możliwych konfiguracji, zależnie od pożądanego poziomu detali i rozdzielczości. Twórcy poinformowali również, że 1/3 uczestników zamkniętej bety stanowili gracze pecetowi.

Do premiery Sea of Thieves, czyli pirackiego MMO studia Rare, pozostało tylko 35 dni. Autorzy uznali, że najwyższy czas ujawnić wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry. Twórcy od dawna chwalili się, że produkcja zostanie opracowana tak, aby dało się ją uruchomić nawet na słabych komputerach. Przygotowali nawet specjalny tryb, który pozwoli na zabawę w rozdzielczości 540p. Dlatego podali aż sześć rekomendowanych konfiguracji, zależnie od tego, jaki efekt chcemy uzyskać.
Przypomnijmy, że pod koniec stycznia odbyły się zamknięte beta-testy Sea of Thieves. Twórcy poinformowali, że wzięły w nich udział 332 052 osoby. W tej grupie gracze pecetowi stanowili 32,4% (107 584). Jest to imponujący wynik, biorąc pod uwagę fakt, że gra na PC wymaga systemu Windows 10 i można ją pobrać tylko za pomocą usługi Windows Store, która nie cieszy się zbytnią popularnością.
Sea of Thieves zmierza na konsolę Xbox One oraz pecety i pozwoli na wspólną zabawę posiadaczom obu platform. Gra trafi do sprzedaży 20 marca. Warto dodać, że w kodzie wersji testowej fani znaleźli informacje sugerujące, że zanim nastąpi premiera, zorganizowana zostanie otwarta beta.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
8

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.