Za pośrednictwem serwisu Steam studio Crytek przyznało, że opublikowane niedawno wymagania sprzętowe do Ryse: Son of Rome były omyłkowo zawyżone, i podało zaktualizowaną wersję specyfikacji, jaka będzie potrzebna do uruchomienia gry.
Co prawda niedawno podawaliśmy już wymagania sprzętowe do PC-towej wersji wydanego w zeszłym roku na Xboksa One Ryse: Son of Rome, jednak niedawno studio Crytek przyznało się na stronie gry w serwisie Steam do pomyłki. W wymaganiach zalecanych przedstawiono bowiem specyfikację wymaganą do tego, by zagrać w rozdzielczości 4K. Poniżej zamieszczamy poprawioną i bardziej szczegółową wersję.


Przypomnijmy, że Ryse: Son of Rome ukaże się na komputerach osobistych 10 października. Gra, która prawie rok temu trafiła na sklepowe półki jako tytuł startowy na konsolę Xbox One, będzie kosztować posiadaczy komputerów osobistych 39,99 dolarów (około 165 złotych). W zamian za to gracze dostaną wszystkie wydane od listopada 2013 roku aktualizacje oraz DLC, zaś ci, którzy zakupią tytuł jeszcze przed dniem premiery, otrzymają możliwość darmowego pobrania ścieżki dźwiękowej. Produkcja studia Crytek, odpowiedzialnego m.in. za serię Crysis czy pierwszą odsłonę cyklu Far Cry, to osadzona w czasach upadku rzymskiego gra akcji, opowiadająca historię mszczącego się za śmierć bliskich centuriona Mariusa Titusa.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Jakub Mirowski
Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.