Rust - survival od twórców Garry's Mod zarobił 30 mln dolarów
Założyciel studia Facepunch, Garry Newman, poinformował na Twitterze, że popularna gra Rust zarobiła już 30 mln dolarów. Nowa produkcja twórców Garry's Mod okazała się więc wielkim sukcesem, nawet pomimo faktu, że to dopiero jej wczesna wersja.
Kamil Zwijacz
Garry Newman, założyciel studia Facepunch i twórca popularnej gry niezależnej Garry’s Mod, poinformował w serwisie społecznościowym Twitter, że jego najnowsza produkcja – Rust – zarobiła już 30 mln dolarów. Oznacza to, że tytuł w ciągu kilku miesięcy obecności na rynku, przyniósł deweloperowi o 0,34% więcej pieniędzy, niż jego poprzedni projekt, który sprzedawany jest w sklepie Steam od 2006 roku. Nie jest to pierwszy raz, kiedy donosimy o sukcesach tego survivalowego sandboksa. Tytuł już w pierwszych dwóch tygodniach obecności na rynku trafił do ponad 150 tys. osób. Po półtora miesiąca poinformowano o 750 tys. graczy, a do pierwszego miliona dobito w ciągu dwóch miesięcy.

Jak więc widać szał na gry z gatunku survival trwa w najlepsze. W ostatnim czasie ogromną popularnością cieszyło się (i cieszy się nadal) DayZ. Firmie Bohemia Interactive udało się dotrzeć do miliona osób w ciągu pierwszego miesiąca obecności produkcji w ramach Steam Early Access. To jednak przeszłość, gdyż licznik na oficjalnej stronie tytułu pokazuje już blisko 1,5 mln graczy. Próg miliona sprzedanych egzemplarzy udało się także przekroczyć grze State of Decay, wydanej na konsoli Xbox 360 i na komputerach PC.
Rust to niezależna gra z gatunku survival, stworzona przez studio Facepunch (autorzy Garry’s Mod). W produkcji wcielamy się w jedną z osób, która stara się przetrwać w niegościnnym świecie. Na drodze naszej postaci staje nie tylko nieprzyjazne środowisko, z niebezpiecznymi zwierzętami na czele, lecz także inni gracze.
Tytuł obecnie dostępny jest w ramach wcześniejszego dostępu w sklepie Steam. Oznacza to, że Rust nie jest jeszcze ukończony. Inwestując jednak swoje pieniądze teraz, otrzymujemy od razu dostęp do aktualnej wersji, która będzie rozwijana do momentu premiery pełnej produkcji.

GRYOnline
Gracze
Steam
- gry indie / niezależne
- survival
- Facepunch Studios
- Steam Early Access / wczesny dostęp
- PC
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
zanonimizowany988263 Legionista
Zapraszamy na Nasz serwer.
YORK RUST PL
By połączyć się z naszym serwerem wklejamy ::: net.connect 173.199.72.107:28016 ::: w konsoli dostępnej w grze pod klawiszem F1
Wipe 18.04.2014r
Informacje dotyczące serwera:
Specyfikacje serwera:
Tryb: PVP
Sleepers: ON
Liczba slotów: 50
Mody: Oxide
Airdrop od 7
Brak cenzury
Pomoc dla nowego gracza
Grupa Steam: http: //steamcommunity.com/groups/YORK_RUST#
szyszka_PC Generał

[17] Dokładnie!
Ludzie. Zrozumcie jedno. Czasami alpha jakiejś gry potrafi sama w sobie już być bardzo grywalna. I to jest warunek dobrej sprzedaży. Jakiś czas temu do Early Acces weszła gra strategiczna, w której zarządza się własną kolonią. Nie cieszy się bardzo dużymi wynikami sprzedaży, bo na obecnym etapie jest niegrywalna. A przypominam że od jakiegoś czasu na Steam funkcjonuje system recenzji :)
[14] Hejt na popularne gry EA dotyczy znacznej mniejszości. Na forach narzekają, cała reszta serie bardzo chwali. W przypadku zaprzestania prac nad nieskończoną grą, przeciętny zjadacz chleba też by się wkurzył. A to już trochę inna sytuacja :)
dj_sasek Legend

Już wolę wspierać takie produkcje jak Rust czy DayZ w wersji alpha, niż dalej pakować kasę w wielkie gnioty, wielkich koncernów w tym EA, Acti, czy Ubi.
Sebo1020 Senator

VicFirth---> Fakt......że ludzie którzy wydali kasę na ten produkt w wersji alfa wiedzieli w co się pakują i co ważniejsze nikt ich do tego nie zmuszał ?
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

szyszka_PC - ale tu nie chodzi o hejt tylko zdrowe podejscie do sprawy. Jak zbroja na do Obliviona zawojowala DLC do gier, to tez wszyscy mowili - nie chcesz to nie kupuj. A teraz to codziennosc, podobnie jak wszelkie alphy,bety i early access. Pewnie mialo to sluzyc innej sprawie - wiekszej integracji z devem a wyszlo ze ludzie wrzucaja swoje zaczete gierki w BARDZO WCZESNYM etapie. Sam Kickstarter oberwal, tez mial sluzyc jako platforma pomyslow na gry i sprzety - ludzie zawsze mieli pomysly, gorzej z ich realizacja.
Valve musi zaprzestac wrzucana w Steama wczesnych wersji bo jak wyjda fulle to ta gra raczej juz mnie nie zaskoczy bo wiekszosc badz znacza czesc juz widzialem w becie czy alphie - jak Mercenary Kings - kupilem, ukonczylem prawie gre w kilka dni po godzince czy mniej, teraz jakos ze dev balansuje, polepsza jakosc gry jakos juz ochoty na granie nia mam. A gre kupilem w czerwcu 2013 r
Early Accces powinien byc dostepny dla gier ktore sa juz na ostatniej prostej i chca poznac zdane graczy w kilku kwestiach, bo te bedy moga sie ciagnac w nieskonczonosc az do opuszczenia gry - tak jak to bylo dosc czesto z modami - zaczete prace, obiecujace poczatki ale nikomu juz sie tego nie chce skonczyc