Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 stycznia 2013, 19:17

autor: moir

Resident Evil 6 – pierwsze screeny z wersji PC

Firma Capcom opublikowała pierwsze screeny z wersji PC swojej najnowszej produkcji - Resident Evil 6. Pecetowa edycja gry trafi na półki sklepowe 22 marca tego roku.

O najnowszej, oznaczonej numerem szóstym odsłonie serii Resident Evil informowaliśmy ostatni raz przy okazji zbliżającego się zlotu miłośników gatunku. Nieco wcześniej przekazywaliśmy informację o oficjalnej dacie premiery pecetowej wersji gry i towarzyszącym jej wymaganiom sprzętowym. W dniu dzisiejszym firma Capcom, producent i wydawca tytułu, opublikowała pierwsze screeny pochodzące z mającego ukazać się 22 marca produktu.

Przy okazji poinformowano, że wersja PC zawierać będzie nowy i ekskluzywny tryb gry - The Mercenaries: No Mercy. Podobnie mają się sprawy z obiecywanym Siege Mode, który trafi w ręcę nabywców wraz z pozostałymi (Survivors, Predator, Onslaught) krótko po oficjalnej premierze pecetowej edycji.

Poniżej prezentujemy tylko wybrane screeny, całość znajdziecie tu.

W walce o przetrwanie wszystkie chwyty są dozwolone. - Resident Evil 6 – pierwsze screeny z wersji PC - wiadomość - 2013-01-25
W walce o przetrwanie wszystkie chwyty są dozwolone.
Przerywniki filmowe w nowym Resident Evil robią duże wrażenie. - Resident Evil 6 – pierwsze screeny z wersji PC - wiadomość - 2013-01-25
Przerywniki filmowe w nowym Resident Evil robią duże wrażenie.
Lokacje w wersji PC są wyjątkowo bogate w szczegóły. - Resident Evil 6 – pierwsze screeny z wersji PC - wiadomość - 2013-01-25
Lokacje w wersji PC są wyjątkowo bogate w szczegóły.

Resident Evil 6 – pierwsze screeny z wersji PC - ilustracja #4Resident Evil 6 to kolejna odsłona niezwykle popularnego cyklu przygodowych gier akcji utrzymanych w konwencji survival horroru. Fabuła gry osadzona została 10 lat po wydarzeniach w Raccoon City, kiedy to prezydent USA postanawia wyjawić prawdę na ich temat i jednocześnie ostrzec wszystkich przed atakami bioterrorystycznymi. W rezultacie sam staje się ofiarą jednego z nich. Gracz staje przed obliczem sytuacji globalnego zagrożenia terrorystycznego, w kampaniach prezentujących losy trzech postaci znanych z poprzednich odsłon serii: Leona Kennedy’ego, Chrisa Redfielda oraz Jake’a Mullera, syna głównego antagonisty z poprzednich części - Alberta Weskera. Rozgrywka zmienia się w zależności od prowadzonej postaci, raz kładąć większy nacisk na survival horror, a raz na eksterminacje hord zombie. Premiera konsolowych wersji gry miała miejsce 2 października 2012 roku.