Studio Nightdive wreszcie wypuściło The Thing: Remastered. Możecie też rzucić okiem na nowy zwiastun z fragmentami rozgrywki z odświeżonej wersji tego survival horroru.
The Thing: Remastered jest już dostępne na wszystkich platformach. Na Steamie kosztuje 138,99 zł, w PS Store (PS4 i PS5) 134 zł, a w Xbox Store (XOne i XSX/S) i w Nintendo eShopie (Switch) 29,99 USD (ok. 121 zł).
Studio Nighdive Studios ogłosiło (via Xbox Wire), że The Thing: Remastered zadebiutuje na rynku już jutro, 5 grudnia tego roku.
Odświeżanie starych gier jest obecnie w modzie. Jednym z projektów tego typu, na które czekamy najbardziej, jest The Thing: Remastered, nad którym pracują specjaliści z Nightdive Studios (autorzy m.in. System Shock Remake, Shadow Man Remastered czy tegorocznego Star Wars: Dark Forces Remaster). Osoby wypatrujące tego tytułu zainteresować powinien wypuszczony właśnie nowy zwiastun.
Filmik jest szczególnie godny uwagi, gdyż jest to pierwszy materiał z tego remastera zawierający fragmenty rozgrywki. Pozwala także dobrze przyjrzeć się szykowanym ulepszeniom graficznym, w tym znacznie bardziej zaawansowanemu oświetleniu.
The Thing: Remastered zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox Series S , Xbox Series X oraz PlayStation 5. Gra nie zaoferuje polskiej wersji językowej. Na razie autorzy nie są gotowi podać planowanej daty premiery. Wiadomo jedynie, że tytuł ma zadebiutować w tym roku.
Czekamy na The Thing: Remastered, bo oryginalne wydanie było niedopracowanym, ale pełnym świeżych pomysłów survival horrorem. Produkcja nie jest obecnie dostępna w dystrybucji cyfrowej, więc remaster pozwoli na zapoznanie się z tym tytułem młodszym graczom. Mamy też nadzieję, że Nightdive Studios przy okazji naprawi niedoróbki pierwowzoru.

Samodzielne odświeżanie The Thing.
Jeśli macie gdzieś pudełko z pecetowym The Thing, to zamiast czekać na remaster możecie ulepszyć grę samodzielnie za pomocą modów. Dwa najważniejsze to:
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
Gracze
Steam
OpenCritic
6

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.