Wczoraj zaprezentowane zostały nowe screeny 4K z pecetowej wersji Red Dead Redemption 2. Zainteresowanie graczy wzbudziło zamieszczone na nich logo „RTX”, które mogłoby wskazywać na to, że tytuł wykorzysta ray tracing. Nvidia zaprzeczyła jednak, że produkcja będzie wspierać tę technologię.

Premiera pecetowej wersji Red Dead Redemption 2 zbliża się wielkimi krokami. W związku z tym poznajemy kolejne szczegóły związane z produkcją. Wczoraj opublikowane zostały nowe screeny 4K pokazujące tytuł w pełnej okazałości. Szczególne zainteresowanie wzbudziło zamieszczone na nich logo „RTX”, które mogłoby wskazywać na to, że gra wykorzysta ray tracing. Sytuację postanowiła wyjaśnić Nvidia, która poinformowała, że RDR2 nie będzie wpierał tej technologii.
We wpisie opublikowanym na oficjalnym koncie Nvidii w serwisie Twitter pojawiła się informacja, że logo zamieszczone na screenach z Red Dead Redemption 2 odnosi się do serii kart graficznych GeForce RTX 20, a nie do technologii ray tracingu.
Pecetowa wersja Red Dead Redemption 2 trafi do sprzedaży 5 listopada za pośrednictwem platform Rockstar Games Launcher i Epic Games Store. Na Steamie natomiast tytuł pojawi się w grudniu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
72

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.