Strauss Zelnick, czyli prezes firmy Take-Two Interactive, zdradził, kiedy możemy spodziewać się rozpoczęcia beta-testów Red Dead Online – trybu multiplayer w Red Dead Redemption II. Nasze oczekiwanie na uruchomienie serwerów dobiegnie końca maksymalnie za trzy tygodnie.
Podczas prezentacji wyników finansowych Take-Two Interactive (firmy-matki studia Rockstar Games), jej prezes, czyli Strauss Zelnick, zdradził, kiedy możemy spodziewać się rozpoczęcia beta-testów Red Dead Online – multiplayerowego wariantu rozgrywki w Red Dead Redemption II. Zgodnie z wrześniową zapowiedzią zostanie on udostępniony wszystkim posiadaczom omawianej produkcji do końca tego miesiąca. Niestety wciąż nie poznaliśmy konkretnej daty – miłośnicy multiplayerowych przygód mogą jednak mieć pewność, że ich oczekiwanie zakończy się maksymalnie za trzy tygodnie.

A czego możemy się spodziewać po Red Dead Online? Przede wszystkim „połączenia rozgrywki, narracji i trybów w spójną tematyczną całość”, jak we wrześniu stwierdził Josh Needleman – starszy producent w Rockstar North. Zabawa ma być przy tym bardziej osobistym doświadczeniem niż zmagania w Grand Theft Auto Online, przede wszystkim ze względu na nieco wolniejsze tempo rozgrywki, powodowane między innymi przez brak szybkich pojazdów.
Ponadto na początku listopada specjaliści z Rockstar Intel dokopali się do danych ukrytych w plikach gry, które sugerowały, że Red Dead Online zaoferuje możliwość kupna wozów i posiadłości. Oczywiście wciąż nie wiadomo na pewno, czy nie są to atrakcje przygotowywane z myślą o trybie dla pojedynczego gracza. Mając jednak na uwadze fakt, że w GTA Online kupowanie posiadłości i pojazdów jest istotnym elementem zabawy, wydaje się znacznie bardziej prawdopodobne, że taką możliwość otrzymamy dopiero po rozpoczęciu wieloosobowej zabawy na Dzikim Zachodzie.
Jeśli ktoś jeszcze obawia się, że w Red Dead Online nie będzie miał z kim grać, przypominamy, że Red Dead Redemption II zaliczyło najlepszy weekend otwarcia w historii rozgrywki, a do sklepów trafiło siedemnaście milionów egzemplarzy tej produkcji. „Gwiazdy rocka” mogą więc szykować się na prawdziwe oblężenie serwerów, kiedy te zostaną już uruchomione.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
38

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.