Strauss Zelnick, czyli prezes firmy Take-Two Interactive, zdradził, kiedy możemy spodziewać się rozpoczęcia beta-testów Red Dead Online – trybu multiplayer w Red Dead Redemption II. Nasze oczekiwanie na uruchomienie serwerów dobiegnie końca maksymalnie za trzy tygodnie.
Podczas prezentacji wyników finansowych Take-Two Interactive (firmy-matki studia Rockstar Games), jej prezes, czyli Strauss Zelnick, zdradził, kiedy możemy spodziewać się rozpoczęcia beta-testów Red Dead Online – multiplayerowego wariantu rozgrywki w Red Dead Redemption II. Zgodnie z wrześniową zapowiedzią zostanie on udostępniony wszystkim posiadaczom omawianej produkcji do końca tego miesiąca. Niestety wciąż nie poznaliśmy konkretnej daty – miłośnicy multiplayerowych przygód mogą jednak mieć pewność, że ich oczekiwanie zakończy się maksymalnie za trzy tygodnie.

A czego możemy się spodziewać po Red Dead Online? Przede wszystkim „połączenia rozgrywki, narracji i trybów w spójną tematyczną całość”, jak we wrześniu stwierdził Josh Needleman – starszy producent w Rockstar North. Zabawa ma być przy tym bardziej osobistym doświadczeniem niż zmagania w Grand Theft Auto Online, przede wszystkim ze względu na nieco wolniejsze tempo rozgrywki, powodowane między innymi przez brak szybkich pojazdów.
Ponadto na początku listopada specjaliści z Rockstar Intel dokopali się do danych ukrytych w plikach gry, które sugerowały, że Red Dead Online zaoferuje możliwość kupna wozów i posiadłości. Oczywiście wciąż nie wiadomo na pewno, czy nie są to atrakcje przygotowywane z myślą o trybie dla pojedynczego gracza. Mając jednak na uwadze fakt, że w GTA Online kupowanie posiadłości i pojazdów jest istotnym elementem zabawy, wydaje się znacznie bardziej prawdopodobne, że taką możliwość otrzymamy dopiero po rozpoczęciu wieloosobowej zabawy na Dzikim Zachodzie.
Jeśli ktoś jeszcze obawia się, że w Red Dead Online nie będzie miał z kim grać, przypominamy, że Red Dead Redemption II zaliczyło najlepszy weekend otwarcia w historii rozgrywki, a do sklepów trafiło siedemnaście milionów egzemplarzy tej produkcji. „Gwiazdy rocka” mogą więc szykować się na prawdziwe oblężenie serwerów, kiedy te zostaną już uruchomione.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
38

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.