Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 października 2002, 11:34

autor: Fajek

Recenzja: Disciples II - Mroczne Proroctwo

„Disciples II: Dark Prophecy” to strategia fantasy, rozgrywana w trybie turowym i zawierająca sporo elementów cRPG, będąca kontynuacją gry, która na polskim rynku ukazała się pt. „Apostołowie: Święte Ziemie”. Akcja osadzona jest dziesięć lat po wydarzeniach przedstawionych w części pierwszej. Po raz kolejny mamy możliwość stanąć na czele Imperium, Górskich Klanów, Przeklętych Legionów, bądź też Hord Nieumarłych i poprowadzić ich do ostatecznego zwycięstwa nad pozostałymi nacjami. Czy okażemy się długo oczekiwanym Wybrańcem, który zjednoczy Święte Ziemie? To oczywiście zależy już tylko od nas.

„Disciples II: Dark Prophecy” to strategia fantasy, rozgrywana w trybie turowym i zawierająca sporo elementów cRPG, będąca kontynuacją gry, która na polskim rynku ukazała się pt. „Apostołowie: Święte Ziemie”. Akcja osadzona jest dziesięć lat po wydarzeniach przedstawionych w części pierwszej. Po raz kolejny mamy możliwość stanąć na czele Imperium, Górskich Klanów, Przeklętych Legionów, bądź też Hord Nieumarłych i poprowadzić ich do ostatecznego zwycięstwa nad pozostałymi nacjami. Czy okażemy się długo oczekiwanym Wybrańcem, który zjednoczy Święte Ziemie? To oczywiście zależy już tylko od nas.

W recenzjach bardzo rzadko w pierwszej kolejności porusza się kwestię grafiki. Tym razem jednak należy zrobić wyjątek, gdyż oprawa graficzna „Disciples II: Dark Prophecy” od samego początku determinuje nasz stosunek do całej gry, a tzw. pierwsze wrażenie ma tu ogromne znaczenie. „Disciples II” już na samym wstępie daje nam do zrozumienia, że mamy do czynienia z grą mroczną, w której na próżno szukać wesołych elfów, jednorożców i innych stworów będących standartowymi reprezentantami Dobra w świecie fantasy...” – Sukkub

Recenzja: Disciples II - Mroczne Proroctwo