Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 listopada 2007, 17:10

autor: Piotr Doroń

Produkcja Obliviona w wersji dla PSP wstrzymana?

Oblivion w wydaniu PSP – czyli The Elder Scrolls Travels: Oblivion – podobno powstawał. Podobno, ponieważ nikt nigdy nie zabiegał szczególnie o to, by utwierdzić nas w takowym przekonaniu. Ostatnie dni wskazują, że plan wyprodukowania przenośnej wersji epickiej przygody spalił na panewce.

Oblivion w wydaniu PSP – czyli The Elder Scrolls Travels: Oblivion – podobno powstawał. Podobno, ponieważ nikt nigdy nie zabiegał szczególnie o to, by utwierdzić nas w takowym przekonaniu. Ostatnie dni wskazują, że plan wyprodukowania przenośnej wersji epickiej przygody spalił na panewce.

Taki rozwój wypadków sugerują informacje przekazywane przez zainteresowanych grą klientów sieci GameStop. Twierdzą oni, powołując się na email wysłany przez Dział Obsługi Klienta, że produkcja gry została wstrzymana, co pociągnęło za sobą usunięcie stosownego wpisu ze strony internetowej wymienionego wyżej podmiotu handlowego. Przypominamy, że światowa premiera omawianej pozycji miała się odbyć już w przyszłym miesiącu.

Informacja nie została skomentowana przez firmę Bethesda Softworks, a więc potencjalnego wydawcę The Elder Scrolls Travels: Oblivion. Przypominamy, że najważniejszą różnicą w stosunku do pozostałych wersji Obliviona miało być przeniesione akcji w zupełnie inne realia, a sama gra miała stać się tzw. dungeon crawlerem. Ze szczątkowych informacji ujawnianych przez autorów wynikało, że chcieli oni zrezygnować z otwartych przestrzeni i ogromnych lokacji, skupiając się na zamkniętych pomieszczeniach w rodzaju lochów, katakumb, czy też kanałów.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej