Produkcja BioShock 4 nabiera tempa. Twórcy „rekrutują jak szaleni”, lecz niektóre wakaty mogą trochę martwić

Produkcja gry BioShock 4 w końcu nabiera rozpędu. Odpowiedzialne za „czwórkę” studio Cloud Chamber „rekrutuje jak szalone”.

Zuzanna Domeradzka

Produkcja BioShock 4 nabiera tempa. Twórcy „rekrutują jak szaleni”, lecz niektóre wakaty mogą trochę martwić, źródło grafiki: 2K Games.
Produkcja BioShock 4 nabiera tempa. Twórcy „rekrutują jak szaleni”, lecz niektóre wakaty mogą trochę martwić Źródło: 2K Games.

Jeżeli w ciągu ostatnich kilku lat śledziliście informacje na temat nowej odsłony cyklu BioShock, to wiecie, że produkcja „czwórki” przebiegała bardzo chaotycznie. Dość wspomnieć plotki, według których czwarta część serii znanych FPS-ów z „tatuśkami” na pokładzie miała być kilkukrotnie restartowana. Chociaż rzekomo tytuł nie znajduje się w „deweloperskim piekle” już od dłuższego czasu, to fanów wciąż niepokoić mógł brak istotnych wieści od odpowiedzialnego za BioShocka 4 studia Cloud Chamber. Wygląda jednak na to, że produkcja gry powoli nabiera tempa.

Świadczy o tym informacja podana na oficjalnej stronie Cloud Chamber, według której studio ma obecnie „rekrutować jak szalone”. Do zespołów stacjonujących w San Francisco oraz Montrealu poszukiwani są m.in. specjaliści ds. sztucznej Inteligencji oraz oświetlenia, projektanci poziomów i systemu walki, a także scenarzysta i inni programiści. Łącznie to prawie 30 różnych stanowisk – co może trochę martwić, zwłaszcza że jest wakat nawet na stanowisku scenarzysty.

Starszy projektant przerywników filmowych w Cloud Chamber, Jeff Spoonhower, odnosząc się do tak wielu ofert pracy stwierdził, że zespół nabiera teraz rozpędu. Wygląda więc na to, że studio po ciężkim okresie tworzenia BioShocka 4 i wcześniejszych zwolnieniach w końcu wychodzi na prostą. Zasilenie jego szeregów nowymi pracownikami może doprowadzić do przyspieszenia prac nad wyczekiwaną grą.

Pozostaje nam wyglądać oficjalnych wieści od firmy 2K Games co do nowego BioShocka i pierwszych materiałów promocyjnych. Mimo że „czwórka” została zapowiedziana w 2019 roku, a od tamtej pory w sieci pojawiło się wiele nieoficjalnych doniesień (m.in. dotyczących miejsca akcji czy protagonistki), to ze względu na zamieszanie w Cloud Chamber trzeba podchodzić do takich starszych informacji z dystansem, gdyż mogą nie być już aktualne.

BioShock 4

BioShock 4

PC
TBA

Data wydania: Nieznana

Informacje o Grze
Przed premierą
52
graczy czeka na grę.
Czekasz?
Podobało się?

1

Zuzanna Domeradzka

Autor: Zuzanna Domeradzka

Introwertyczka od urodzenia, która grami wideo interesuje się praktycznie od zawsze. Do Gry-Online.pl dołączyła w 2022 roku, pisząc najpierw w newsroomie growym – później zaczęła pomagać przy poradnikach. Jest entuzjastką FPS-ów i RPG-ów oraz wielką fanką serii Dragon Age, Five Nights at Freddy’s i Assassin’s Creed. Lubi również oglądać filmy, najchętniej wraca do Gwiezdnych wojen i Piratów z Karaibów. Wolny czas stara się spędzać aktywnie, jeżdżąc na rowerze lub deskorolce (ewentualnie platynując kolejne części cyklu Just Dance).

Żałuję, że dałem tej grze 6/10. Cities: Skylines 2 po 8 miesiącach od premiery jest karykaturą city buildera

Następny
Żałuję, że dałem tej grze 6/10. Cities: Skylines 2 po 8 miesiącach od premiery jest karykaturą city buildera

Dlaczego celem Vault-Tec były eksperymenty społeczne? Twórca Fallouta przedstawił mroczną teorię o Kryptach

Poprzedni
Dlaczego celem Vault-Tec były eksperymenty społeczne? Twórca Fallouta przedstawił mroczną teorię o Kryptach

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl