Polskie People Can Fly ma ambitne plany, zamierza eksperymentować

Polskie studio People Can Fly ma ambitne plany na przyszłość – w ciągu czterech najbliższych lat zamierza wypuścić sześć produkcji. Chce również eksperymentować z gatunkami gier innymi niż strzelanki oraz nietradycyjnymi modelami biznesowymi.

Zuzanna Domeradzka

Polskie People Can Fly ma ambitne plany, zamierza eksperymentować, źródło grafiki: store.steampowered.com.
Polskie People Can Fly ma ambitne plany, zamierza eksperymentować Źródło: store.steampowered.com.

Poznaliśmy strategię naszego rodzimego studia People Can Fly na najbliższe lata. Deweloperzy znani przede wszystkim ze strzelanek (Gears of War, Bulletstorm czy Outriders) chcą sięgnąć po nowe gatunki gier, chociaż nie zostało sprecyzowane, po jakie konkretnie. Mimo to PCF nie odejdzie od shooterów.

Ważną informacją jest to, że studio nie boi się stosować różnych modeli monetyzacji (via StockWatch.pl). Oznacza to, że w przyszłych produkcjach AAA deweloperów będziemy mogli zetknąć się z mikrotransakcjami (w postaci np. karnetów sezonowych, może nawet lootboxów). Celem PCF jest bowiem „zaangażowanie i utrzymanie graczy”. Poza tym nadchodzące gry studia mają oferować rozgrywkę PvE, jak i PvP.

People Can Fly zakłada, że w ciągu najbliższych czterech lat wypuści aż sześć produkcji. Jak wiemy, na ten moment pracuje równolegle nad siedmioma tytułami. Jeden z nich tworzony jest we współpracy z wydawcą Square Enix (odpowiedzialnym m.in. za Final Fantasy XVI czy Forspoken). Pozostałymi projektami są Dagger, Bifrost, Victoria, będący w fazie koncepcyjnej Red (nazwy kodowe) oraz Green Hell VR i Thunder (ta gra VR ma zostać wydana jeszcze w 2023 roku). Jak podaje PCF:

W celu zmaksymalizowania powodzenia realizowanych przez grupę gier spółka planuje dalszą rozbudowę zespołów deweloperskich, koncentrując się na zatrudnianiu i szkoleniu najwyższej klasy specjalistów.

Nasze rodzime studio zamierza samodzielnie wydawać większość gier. PCF zdaje sobie sprawę z tego, że przez to osiągnięcie celów na najbliższe lata może okazać się trudne. Stąd zapewne chęć powiększania zespołów – w tym momencie People Can Fly zatrudnia 600 osób, a całkiem niedawno otworzyło oddział w Krakowie.

  1. People Can Fly – oficjalna strona
Outriders

Outriders

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 1 kwietnia 2021

Informacje o Grze
6.7

GRYOnline

6.7

Gracze

6.7

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

4

Zuzanna Domeradzka

Autor: Zuzanna Domeradzka

Introwertyczka od urodzenia, która grami wideo interesuje się praktycznie od zawsze. Do Gry-Online.pl dołączyła w 2022 roku, pisząc najpierw w newsroomie growym – później zaczęła pomagać przy poradnikach. Jest entuzjastką FPS-ów i RPG-ów oraz wielką fanką serii Dragon Age, Five Nights at Freddy’s i Assassin’s Creed. Lubi również oglądać filmy, najchętniej wraca do Gwiezdnych wojen i Piratów z Karaibów. Wolny czas stara się spędzać aktywnie, jeżdżąc na rowerze lub deskorolce (ewentualnie platynując kolejne części cyklu Just Dance).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-02-01
10:38

walhior1 Junior

Bulletstorm 2... Czy ja wymagam zbyt wiele ?

Komentarz: walhior1
2023-02-01
14:29

Pitplayer Senator

Pitplayer

Nielubiany GoW Judgement od nich mi się podobał. Bulletstorm był super, nietypowy fajny FPS, żal że nie ma kontynuacji.

Komentarz: Pitplayer
2023-02-01
14:40

zanonimizowany668247 Legend

People can, ambitne plany i eksperymenty w jednym zdaniu. XDDDDD

Komentarz: zanonimizowany668247
2023-02-01
18:58

Wicih Konsul

Wicih

Ważną informacją jest to, że studio nie boi się stosować różnych modeli monetyzacji (via StockWatch.pl). Oznacza to, że w przyszłych produkcjach AAA deweloperów będziemy mogli zetknąć się z mikrotransakcjami (w postaci np. karnetów sezonowych, może nawet lootboxów). Celem PCF jest bowiem „zaangażowanie i utrzymanie graczy”.

A to ci ciekawa definicja ekspermentowania XD

Komentarz: Wicih
2023-02-02
00:18

albertk Chorąży

😂

Polskie studia to taki fedex gamingu. Klepią głównie niedopracowane średniaki. Porządne zagraniczne studia nad jedną grą pracują 5 i więcej lat, a nasi chcą 6 gier w 4 lata wydać.

Komentarz: albertk

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl