Playerunknown's Battlegrounds z 15 milionami graczy
Zaledwie kilka dni temu informowaliśmy o 13 milionach graczy, którzy skusili się na zakup Playerunknown's Battlegrounds. W tym czasie liczba posiadaczy gry wzrosła o 2 miliony.
Kamil Zwijacz
Kolejny dzień, kolejne doniesienia o wynikach sprzedaży Playerunknown's Battlegrounds. Wielki hit studia PUBG Corp. (tak od niedawna nazywa się oddział studia Bluehole pracujący nad rozwojem produkcji) cieszy się nieustającym zainteresowaniem graczy. Dziesięć dni temu pisaliśmy o 13 milionach sprzedanych egzemplarzy, ale dane te są już mocno nieaktualne. Z informacji dostępnych w serwisie Steam Spy możemy wyczytać, że projekt znajduje się już w bibliotece ponad 15,5 miliona graczy. Nawet wziąwszy pod uwagę pokaźny margines błędu na poziomie 100 tysięcy osób i tak cały czas mówimy o grubo ponad 15 milionach fanów produkcji.

- gra typu battle royale;
- dostępna na komputerach osobistych od marca 2017 roku (wczesny dostęp);
- rozeszła się w ponad 15 milionach egzemplarzy.
Liczba ta robi ogromne wrażenie. Mało której grze udaje się osiągnąć choćby zbliżony rezultat przez kilka lat, a w tym przypadku mówimy o tytule, który ukazał się w marcu bieżącego roku, czyli ma dopiero 7 miesięcy. Mało tego, Playerunknown's Battlegrounds nie wyszło nawet z Wczesnego Dostępu na Steamie. Żeby było jeszcze ciekawiej – sprzedaż produkcji nie dość, że nie zwalnia, to jeszcze przyspiesza. Do 1 września rozeszło się bowiem 10 milionów egzemplarzy, a następne 5 milionów gracze dorzucili w nieco ponad miesiąc. Jak tak dalej pójdzie, to na koniec roku poinformujemy o ponad 25 milionach nabywców wersji pecetowej.
Pamiętajcie również, że jeszcze w tym roku Playerunknown's Battlegrounds zadebiutuje na konsoli Xbox One. W przyszłości możliwa jest także wersja na PlayStation 4, choć Microsoft ponoć walczy o jak najdłuższą konsolową ekskluzywność.
- Playerunknown's Battlegrounds - kompendium wiedzy
- Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy
- Oficjalna strona gry Playerunknown's Battlegrounds

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Kowalus20 Generał

Miałem prawie 3 miesiące przerwy, wróciłem z ciekawości ;) poza mgłą, na którą trafiłem to dalej jest to samo. Sporo bugów w poruszaniu się, brak skakania przez ściany (nawet małe) trzeba kombinować z macro... strzelanie jest średnie, żywotność wysoka, head raz wchodzi raz nie. Dźwięk dość słaby... Jeszcze tyle do poprawienia. Aczkolwiek widać, że popularność stale rośnie, oby producent cały czas udoskonalał produkt, żeby też wyszedł z fazy "Early access". + jakieś specjalne, urozmaicone mody.
Bo granie na zasadzie RNG, dobry drop potem kampienie 20min i mamy pierwsze miejsce, jest "troszke" nudne.
Mike_team15 Centurion

Nie mam PUBG i nie zamierzam kupić. Dziwnie nie ?
zanonimizowany1101535 Generał
Kupilem z ciekawosci, pogralem chwile, nie spodobala mi sie topornosc rozgrywki i ogolna budzetowosc gry, odinstalowalem.
Fanem nie jestem i nie powroce do niej, ale mnie w tych 15 bankach licza.
Niech zrobia mozliwosc zwrotow, to sie wtedy naprawde przekonaja, ilu maja milosnikow.
Drace66676 Generał

Faktem jest, że gra ze znajomymi sprawia więcej przyjemności, aczkolwiek ja grę kupiłem, ale już nie gram, jak dla mnie słaba, nie czuję strzelania, efekty audiowizualne to absolutne dno i widać, że gra dużo przygłupawych dzieciaków co mnie od gry odpycha. Powtarzam... to moje zdanie.
Bunshiin Pretorianin
Ooooh, Boże, jak tu wszyscy srają pod siebie! :D
Aż miło popatrzeć!
To jest żałosne jak bardzo staracie się udowodnić, że gra jest słaba, że nie zasługuje na ten wynik, że pograliście chwilę a Was liczą! Ojejciu jejciu.
Kupiliście to jesteście liczeni i chuj.
Gra odniosła sukces jakkolwiek wmawialibyście sobie, że jest inaczej i jakkolwiek byście starali się to podburzyć, cholerni GOLowcy.