Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 października 2009, 10:33

autor: Szymon Liebert

Plany Gearbox Software: kolejna odsłona Brothers in Arms, brak Borderlands na Wii

Brian Martel, wiceprezes studia Gearbox Software, które poczęstowało nas ostatnio solidną porcją akcji w Borderlands, powiedział, że gracze powinni spodziewać się kolejnej odsłony Brothers in Arms. Według Martela o serii usłyszymy nie raz, bo deweloper ma zamiar się nią zajmować, chociaż na razie nie mówi o datach. Na pewno nie zobaczymy natomiast wersji Borderlands na Wii.

Brian Martel, wiceprezes studia Gearbox Software, które poczęstowało nas ostatnio solidną porcją akcji w Borderlands, powiedział, że gracze powinni spodziewać się kolejnej odsłony Brothers in Arms. Według Martela o serii usłyszymy nie raz, bo deweloper ma zamiar się nią zajmować, chociaż na razie nie mówi o datach. Na pewno nie zobaczymy natomiast wersji Borderlands na Wii.

Przedstawiciel studia powiedział, że Borderlands mógłby współdziałać ze specyficznym sterowaniem na Wii (kontrolery Wii Remote i Nunchuk), ale mimo tego firma raczej nie jest zainteresowana przeniesieniem gry na konsolę Nintendo. Zamiast tego możemy spodziewać się wykorzystania postaci Claptrap, która mogłaby zostać bohaterem dwuwymiarowej gry akcji lub platformówki.

Plany Gearbox Software: kolejna odsłona Brothers in Arms, brak Borderlands na Wii - ilustracja #1

Claptrap zostanie bohaterem nowej gry?

Decyzja o kontynuowaniu Brothers in Arms może być wieloznaczna, bo poprzednie sugestie mówiły, że to prawdopodobnie przez słabą sprzedaż ostatniej odsłony serii (Hell's Highway) z firmy musiało odejść część pracowników. Z drugiej strony o dalszym zainteresowaniu marką wiemy z czerwcowych doniesień o nowych znakach towarowych (np. Brothers in Arms War Hero).

Borderlands na Wii to natomiast sprawa dość skomplikowana z dwóch zasadniczych powodów. Trudno powiedzieć czy gra znalazłaby nabywców na konsoli Nintendo, szczególnie wobec problemów innych produkcji skierowanych do starszych graczy. Druga przeszkoda ma charakter czysto techniczny – nie wiemy czy platforma udźwignęłaby grafikę i duże lokacje z Borderlands.