Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 stycznia 2011, 10:35

autor: Marcin Skierski

Pierwszy dodatek DLC do Dead Space 2 nie dla pecetów

Przedwczoraj firma Electronic Arts zapowiedziała pierwszy dodatek DLC do gry Dead Space 2 o nazwie Severed. Udostępniona informacja prasowa mówiła tylko o wersjach na PlayStation 3 i Xboksa 360, w związku z czym posiadacze komputerów osobistych zaczęli się niepokoić, że rozszerzenie może ominąć ich platformę. Okazuje się niestety, że całkiem słusznie.

Przedwczoraj firma Electronic Arts zapowiedziała pierwszy dodatek DLC do gry Dead Space 2 o nazwie Severed. Udostępniona informacja prasowa mówiła tylko o wersjach na PlayStation 3 i Xboksa 360, w związku z czym posiadacze komputerów osobistych zaczęli się niepokoić, że rozszerzenie może ominąć ich platformę. Okazuje się niestety, że całkiem słusznie.

W tej sprawie z wydawcą skontaktowali się bowiem redaktorzy serwisu VG247, którzy dowiedzieli się, że nie możemy liczyć na premierę Severed w wersji pecetowej. Jedna z osób reprezentujących koncern zdecydowanie stwierdziła, że dodatek nie będzie dostępny na tym systemie.

Pierwszy dodatek DLC do Dead Space 2 nie dla pecetów - ilustracja #1

Nie jest to zbyt szczęśliwa wiadomość biorąc pod uwagę fakt, że DLC rozbuduje fabułę „podstawki” o historię dwójki bohaterów znanych z gry Dead Space: Extraction. Gracz wcieli się w Gabe’a, któremu towarzyszy Lexine, a oboje będą musieli uciec ze stacji kosmicznej Sprawl opanowanej przez przerażających nekromorfów.

Wszystkie wydarzenia przedstawione w Severed rozgrywają się równolegle z przygodą Isaaca Clarke’a – głównego bohatera Dead Space 2. Możliwe zatem, że pojawią się liczne nawiązania skierowane w stronę osób, które ukończyły pełną wersję. Wciąż nie znamy niestety dokładnej daty premiery, ani ceny dodatku.

Tymczasem Dead Space 2 pojawi się na polskich (a zarazem europejskich) półkach sklepowych już jutro w wersji na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz pecety. Gra zostanie wydana w naszym kraju przez firmę Electronic Arts Polska, która w przeciwieństwie do pierwszej części cyklu, tym razem nie zdecydowała się na lokalizację produkcji EA Games.