Pierwsze informacje o Battlefield 3?

Serwis Digital Battle dotarł wczoraj do trzystronicowego dokumentu (przygotowanego rzekomo dla inwestorów), który ujawnia pierwsze szczegóły na temat Battlefield 3. Według zawartych w nim informacji, tytuł ten miał zostać oficjalnie ogłoszony światu w styczniu przyszłego roku.

Rafał Skierski

Serwis Digital Battle dotarł wczoraj do trzystronicowego dokumentu (przygotowanego rzekomo dla inwestorów), który ujawnia pierwsze szczegóły na temat Battlefield 3. Według zawartych w nim informacji, tytuł ten miał zostać oficjalnie ogłoszony światu w styczniu przyszłego roku.

Dowiedzieliśmy się wielu szczegółów na temat gry, jednak pamiętajcie, że póki co należy je traktować jedynie w kategorii plotek – nic nie zostało bowiem potwierdzone przez wydawcę (Electronic Arts), czy developera (zespół DICE). Oto, co udało się nam wyczytać:

Gra ma ukazać się pod koniec 2008 roku. Została osadzona w obecnych czasach i pozwoli się nam wcielić w dwie strony konfliktu: NATO oraz MEC (Middle Eastern Coalition). Każda z nich ma dysponować 24 unikalnymi pojazdami różnego rodzaju, więc w sumie będziemy mogli wypróbować 48 maszyn. Podobny przepych będzie panował w wyborze broni – dostaniemy ich po 17 dla każdej strony. Jeśli jeszcze Wam mało, kolejne 22 pukawki będą czekały do odkrycia, co razem daje nam 54 rodzaje broni. Grywalnych ma być w sumie pięć klas postaci: Sniper, Assault, Engineer, Medic oraz Support.

Dokument donosi ponadto, że dostaniemy 8 map, na których będzie mogło zmierzyć się w sumie do 80 graczy (po 40 w każdej z drużyn). Całość ma napędzać podrasowana wersja silnika FrostBite – tego samego, którego twórcy używają przy produkcji Battlefield: Bad Company. Jeśli jeszcze o nim nie słyszeliście, to przypominamy, iż charakteryzuje się on przede wszystkim możliwością zniszczenia niemal wszystkiego, co widzimy na ekranie (autorzy chwalą się, że można dzięki jego możliwościom zniszczyć 90% otoczenia).

Według informacji, jakie zdobył serwis Digital Battle, beta-testy B3 miałyby ruszyć w połowie przyszłego roku. Gra ma obsługiwać klany, listy przyjaciół, funkcję VoIP oraz pozwalać na nagrywanie akcji (nie wiadomo jednak czy chodzi tu o całe mecze, czy tylko o kilkusekundowe filmiki). Dokument podaje również dwa systemy operacyjne: Windows Vista oraz OS X. Czy to oznaczy, że Battlefield 3 nie będzie można odpalić na XP? Tego na razie nie wiadomo.

Koncern Electronic Arts odniósł się w spodziewany sposób do powyższych rewelacji: „bez komentarza” . Zespół DICE na razie nie odpowiedział, ale spodziewać można się podobnej reakcji.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-10-10
13:05

Marcinkiewiczius Generał

Marcinkiewiczius

To ja wole nie pytać jakie będą wymagania sprzętowe.

Komentarz: Marcinkiewiczius
2007-10-10
13:45

Mateck Senator

Mateck

Marcinkiewiczius --> Do planowanej premiery został ponad rok. Myślisz, że jest sens zaprzątać sobie teraz głowę wymaganiami BF3? ;)

Będzie mało bo EA nie zarobi na dodatkach :P

Bolesne prawda :/.

Komentarz: Mateck
2007-10-10
14:10

zanonimizowany483987 Centurion

Mateck no tak tylko dodatki kosztuja po 10 euro a nie po 50 tak jak na konsolach

Komentarz: zanonimizowany483987
2007-10-10
17:13

zanonimizowany212477 Senator

👎

Zanim coś powiesz lepiej coś poczytaj. dodatki na konsolach są udostępniane przez internet i nie kosztują 50 euro tylko tez kolo 10-15. przyklad---> dodatek do obliviona.

Komentarz: zanonimizowany212477
2007-11-08
14:55

Zippo83 Centurion

Zippo83
📄

Żeby trzecia część była naprawde dobra ludzie z EA powinni:
-dać dużo pojazdów-tak jak było w Bf 1942
-grafika conajmniej taka jak w Bad Company a nawet lepsza
-dać zbalansowany system rankingowy(coś jak w Bf2142)
-system medali jak w Bf2(w Bf2142 jest o wiele trudniej co trochę irytuje)
-wprowadzić pełną destrukcyjność otoczenia(nie że jade czołgiem na pełnej prędkości i nagle zatrzymuje się na jakimś głupim,półtora metrowym murku,bo zahaczyłem błotnikiem itd)
-rozwój postaci jak w rpgach(oczywiśćie nie tak rozbudowany)
-możliwość modyfikacji broni(jakieś dodatkowe granatniki,lunety o różnych stopniach zooma,tłumiki,pociski o różnej sile penetracji,większe/mniejsze magazynki itp)
-lepszy system trafień-strzał w głowe= zgon,strzał w korpus=powolna śmierć,strzał w którąś z kończyn=niemożność chodzenia,lub strzelania/przeładowywania itp)

No i w sumie na razie tyle by wystarczyło,dziękuje za uwage ;)

Komentarz: Zippo83

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl