Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 stycznia 2017, 10:20

autor: Adrian Werner

Phoning Home - gra o przygodach robota na obcej planecie ukaże się 7 lutego

Zespół Ion Lands opublikował nowy zwiastun Phoning Home, czyli przygodowej gry akcji, w której pokierujemy robotem próbującym uciec z obcej planety. Twórcy podali również wreszcie datę premiery.

Studio Ion Lands poinformowało, że kończy pracę nad projektem Phoning Home. Z tej okazji wypuszczono nowy zwiastun i ogłoszono, że gra zadebiutuje 7 lutego tego roku. W planach jest wyłącznie wersja na PC.

PHONING HOME W SKRÓCIE:

  1. Deweloper: Ion Lands
  2. Gatunek: przygodowa gra akcji
  3. Premiera: 7 lutego 2017 r.
  4. Platforma: PC

Gra przeniesie nas w bliżej nieokreśloną przyszłość. Pokierujemy inteligentnym robotem znanym jako ION, skonstruowanym w celu eksplorowania odległych rejonów galaktyki w poszukiwaniu cennych surowców naturalnych. Podczas jednej z takich misji dojdzie jednak do awarii statku i jednostka rozbije się na pełnej zagrożeń obcej planecie. Naszym zadaniem będzie przetrwanie i znalezienie sposobu na nawiązanie kontaktu z bazą, w nadziei, że pracujący tam ludzie nas uratują.

Podczas swoich przygód ION nie będzie zdany tylko na siebie, gdyż wesprze go sztuczna inteligencja statku. Ponadto robot szybko spotka ANI, czyli małą jednostkę serwisową płci żeńskiej o mocno szalonej osobowości, bez której wsparcia ucieczka z planety ma być niemożliwa.

Świat gry ma mieć otwartą strukturę, pozwalając na pełną swobodę eksploracji. Planeta zaoferuje dużą różnorodność warunków – zwiedzimy m.in. lasy, góry, wulkany, kaniony, pustynie, a nawet udamy się na dno oceanu. Podczas tych wypraw napotkamy liczne zagrożenia związane z pogodą i środowiskiem naturalnym. Ponadto zmuszeni zostaniemy do radzenia sobie z agresywnymi zwierzętami.

ION ma być dosyć odporny na ataki, ale tego samego nie będzie się dało powiedzieć o ANI, więc kluczową rolę odegra ochranianie słabszego robota. Gracz będzie mógł walczyć, ale pojawią się także opcje unikania konfrontacji oraz zastawiania pułapek. Co pewien czas napotkamy również zagadki logiczne. Ponadto gra zaoferuje system craftingu, w ramach którego będziemy gromadzili surowce i wykorzystywali je do konstruowania nowych przedmiotów, w tym ulepszeń podzespołów bohaterów.

Zabawę uatrakcyjni fakt, że na planecie znajdziemy resztki wymarłej cywilizacji. W trakcie kampanii odkryjemy jej historię i zrobimy użytek z postawionych przez nią technologii.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej