Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 lipca 2019, 08:58

autor: Adrian Werner

Phoenix Point - premiera gry twórcy XCOM kolejny raz opóźniona

Studio Snapshot Games ogłosiło, że turowa strategia Phoenix Point zaliczy kolejne opóźnienie. Premiera została przełożona z września tego roku na grudzień.

Na Phoenix Point poczekamy kilka miesięcy dłużej. - Phoenix Point - premiera gry twórcy XCOM kolejny raz opóźniona - wiadomość - 2019-07-30
Na Phoenix Point poczekamy kilka miesięcy dłużej.
PHOENIX POINT W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Snapshot Games Inc.
  2. Wydawca: Snapshot Games Inc.
  3. Gatunek: turowa strategia
  4. Platformy: PC, XONE
  5. Data premiery: grudzień 2019 r.

Mamy złe wieści dla osób czekających na Phoenix Point, czyli turową strategię autorstwa ojca UFO: Enemy Unknown, Juliana Gollopa. Premiera gry została przesunięta na grudzień tego roku. Na razie twórcy nie są gotowi podać dokładniejszego terminu.

To kolejny poślizg tej produkcji. Pierwotnie tytuł miał zadebiutować w ubiegłym roku, ale podczas produkcji skala projektu mocno wzrosła, co wymusiło serię opóźnień. W czerwcu poinformowano o przełożeniu premiery na 3 września tego roku, ale jak widać, tego terminu również nie udało się dotrzymać.

Najnowsze opóźnienie twórcy uzasadniają potrzebą lepszego dopracowania gry. Na pocieszenie studio Snapshot Games zapowiedziało, że 3 września ukaże się tzw. Backet Build 5, czyli nowa wersja testowa, przygotowana dla osób, które wsparły projekt podczas zbiórki crowdfundingowej.

Przypomnijmy, że Phoenix Point zmierza na PC oraz konsolę Xbox One. Gra zadebiutuje równocześnie na obu platformach. Wydanie pecetowe pierwszy rok dostępne będzie wyłącznie przez Epic Games Store. Wywołało to duże kontrowersje, gdyż produkcja została ufundowana przez społeczność, która w trakcie zbiórki w serwisie Fig wsparła autorów kwotą 765 tys. dolarów. Ponadto twórcy przez długi czas przedawali pre-ordery, obiecując graczom klucze Steam i GOG.com. Ta opcja była tak popularna, że w pewnym momencie przynosiła deweloperom 100 tys. dolarów miesięcznie.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej