Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 czerwca 2019, 11:59

autor: Adrian Werner

Phoenix Point - zwiastun z E3 i data premiery

Zespół Snapshot Games wypuścił nowy zwiastun turowej strategii Phoenix Point. Poznaliśmy również planowaną datę premiery gry.

Na Phoenix Point poczekamy do września. - Phoenix Point - zwiastun z E3 i data premiery - wiadomość - 2019-06-11
Na Phoenix Point poczekamy do września.
PHOENIX POINT W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Snapshot Games Inc.
  2. Wydawca: Snapshot Games Inc.
  3. Gatunek: turowa strategia
  4. Platformy: PC, XONE
  5. Data premiery: 3 września 2019 r.

Poznaliśmy wreszcie datę premiery Phoenix Point, czyli turowej strategii autorstwa ojca UFO: Enemy Unknown, Juliana Gollopa. Studio Snapshot Games poinformowało, że gra ukaże się 3 września tego roku. Przypomnijmy, że pierwotnie tytuł miał zadebiutować w ubiegłym roku, ale podczas produkcji skala projektu mocno wzrosła, co wymusiło serię opóźnień.

Równolegle z ogłoszeniem daty premiery twórcy udostępnili nowy zwiastun, przygotowany z okazji tegorocznej edycji targów E3.

Phoenix Point zmierza na PC oraz konsole Xbox One. Gra zadebiutuje równocześnie na obu platformach. Warto wspomnieć, że wersja pecetowa przez pierwszy rok dostępna będzie wyłącznie przez Epic Games Store. Takie rzeczy generalnie denerwują graczy, ale w przypadku tej produkcji wściekłość fanów dodatkowo zwiększył fakt, że produkcja została ufundowana przez społeczność w trakcie akcji crowdfundingowej. Dużą popularnością cieszyły się również pre-ordery, które w pewnym momencie przynosiły deweloperom 100 tys. dolarów miesięcznie.

Podczas akcji zbiórki i gromadząc zamówienia przedpremierowe twórcy obiecywali graczom klucze Steam i GOG.com. Udostępnienie ich jest wciąż w planach, ale trzeba na nie będzie poczekać dodatkowy rok. Spowodowało to, że wiele osób zażądało zwrotu pieniędzy i takie prośby są honorowane przez deweloperów.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej