Wersja Path of Exile na PlayStation 4 zaliczy kolejny poślizg i ukaże się dopiero w przyszłym miesiącu. Dowiedzieliśmy się także trochę nowego na temat aktualizacji 3.6.0.

Mamy złe wieści dla posiadaczy PlayStation 4, którzy czekają na swoją wersję Path of Exile, czyli popularnego RPG-a akcji opartego na modelu darmowym z mikropłatnościami. Odpowiedzialne za grę studio Grinding Gear Games poinformowało, że konwersja na PS4 ukaże się później, niż planowano. Twórcy spodziewają się, że zadebiutuje ona dopiero w połowie marca tego roku.
Przypomnijmy, że początkowo gra miała trafić na PlayStation 4 pod koniec zeszłego roku. Potem premiera została przełożona na luty 2019 r. Opóźnienie tłumaczono wtedy przedłużającym się procesem certyfikacji.
Autorzy uchylili również rąbka tajemnicy odnośnie nowej zawartości, która ukaże się w aktualizacji 3.6.0. Zostanie ona zapowiedziana 19 lutego tego roku. Na PC rozszerzenie zadebiutuje 8 marca, a trzy dni później ukaże się wersja na konsolę Xbox One. Gdy Path of Exile trafi na PlayStation 4, ma od razu posiadać zaimplementowany najnowszy patch, więc wydanie na PS4 nie będzie odstawało od pozostałych platform sprzętowych.
Przypomnijmy, że Path of Exile zadebiutowało na pecetach w październiku 2013 r., a w sierpniu 2017 roku doczekaliśmy się premiery wydania na Xboksa One. Pojawienie się wersji na PlayStation 4 powinno ucieszyć posiadaczy tej konsoli, gdyż gra jest jedną z najlepszych produkcji w swoim gatunku i w opinii wielu osób autorom udało się zrzucić z tronu dotychczasowych liderów w tej kategorii, czyli studio Blizzard Entertainment.
Warto wspomnieć, że wraz z premierą aktualizacji 3.6.0 Path of Exile przestanie wspierać DirectX 9 oraz systemy Windows XP i Vista.
GRYOnline
Gracze
Steam
10

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.