Studio Obsidian Entertainment zdradziło informacje na temat długości kampanii w The Outer Worlds, czyli pierwszoosobowej grze RPG przypominającej Fallout: New Vegas, która ma się ukazać w tym roku.

Cały czas docierają do nas świeże konkrety odnośnie The Outer Worlds, czyli RPG studia Obsidian Entertainment. Teraz dowiedzieliśmy się trochę nowego na temat planowanej długości gry.
W wywiadzie dla magazynu Game Informer deweloperzy zdradzili, że przejście The Outer Worlds powinno zająć od 15 do 40 godzin, zależnie od tego, jaki styl rozgrywki wybierzemy. Osoby preferujące podejście skradankowe spędzą z grą więcej czasu niż gracze stawiający na otwarte konfrontacje. W sumie tytuł ma być trochę mniejszy niż debiutancka produkcja zespołu, czyli Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords.
Oczywiście, produkcja zaoferuje wiele misji pobocznych, które będą mogły solidnie wydłużyć rozgrywkę. W sumie jednak The Outer Worlds ma być średniej wielkości produkcją i autorzy ostrzegają, żeby nie spodziewać się wielkiego RPG-a na setki godzin.
Podczas projektowania gry deweloperzy uznali, że zamiast tworzyć gigantyczny świat, na co i tak nie mieli za bardzo budżetu, lepiej będzie skoncentrować się na mniejszej, ale bardziej dopracowanej produkcji. Twórcy chcą, aby kampanię dało się przechodzić wielokrotnie bez uczucia znużenia.
Przypomnijmy, że The Outer Worlds zmierza na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Na razie nie podano dokładnej daty premiery, ale twórcy zapewniają, że nastąpi ona w tym roku. Warto na koniec wspomnieć, że kilka dni temu pisaliśmy o sporym zestawie nowych konkretów odnośnie projektu.
Więcej:Kiedy premiera Cyberpunka 2? Plany CD Projektu Red nie pozostawiają złudzeń
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
42

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.